2008. július 10., csütörtök

Jóbarátok

Nah... nem nehéz kitalálni, ez a bejegyzésem a barátaimról, azokról az emberekről, szól, akik mindíg, minden helyzetben mellettem vannak, akik ott vannak, ha baj van, akik őrzik titkaimat, akik inspirálnak, és legfőképpen, szeretnek.

Anitácska. A kacsabolond kislány, akivel annyira sokat lehet nevetni, és hülyülni órákon, és jól tud kevertet csinálni, és reggelente jön velem Gyrosozni, és szeretem nagyon. örökké. Nagyon szeretem Anduskát is, akivel még nem is taliztam suli szünet óta, és védem ipszi koncert közben, ösztönöz a tanulásban, az életben. Szabibabit is imádom, akivel már kéne SAC-napoznunk, és mert Káhhri Bhráccsó, és vele is jó Gyrosozni, és vele találtam Geroge-ot, és ő tényleg mindíg mellettem van, sose veszekedünk, csak néha fújunk egymásra. Petrust is imádom, mert hát most nagy próbatételen vagyunk túl, de újra jó minden, és elmondjuk egymásnak a legtöbb drága titkunkat is. Aztán ott van még Dorynkka, aki a lelki társam.
És van nekem még egy Szilvim is, aki az én Júliám, és érzem, hogy nagyon jókat fogunk majd beszélgetni egymással.
És nem feledkezhetünk meg Zsopiról sem, aki segít a tanulásban, és belém rúg ha kell, amiért nagyon meg tudom gyűlölni, de csak addig ameddig be nem látom, igaza van, és valójában segített nekem. És szereti a virágokat, és a tekije Hermann adta az 5letet Igorhoz :)
Szeretem Inort is, aki szeret bulizni, jó vele fürdeni, és amúgy is, csak nem szereti, ha befuckolunk neki, de szereti a buborékokat, és inni is szeret, és van spermája, ami néger! meg piercingje is:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Samuka én is szeretlek téged és jó h újra olyan minden mint régen és a kis titkok nálam jó helyen vannak;) szeretlek Samu és teccik ez az új blog ja és most épp msnezek egy sráccal akit Daninak hívnak jászladányi a srác jófejnek tűnik így msn-en keresztül van motorja is meg minden arayos eddig. képet majd mutizok róla na pussz és vigyázz magadra

Névtelen írta...

huhu.nagyon jó hogy megint rendbe mindne-és barbakán team megint kerek egész és boldog ez a legjobb.puszillak samu és én is nagyon szeretlek téged/titeket!:)

Samu írta...

jujujj PEtrus! Férjes asszony vagyol:DVigyázzá magadra! Najó, tudod a jeligét!

'Just Sex and Nothing Else!'

Anitácskamnitácska, én is nagyon heppibeppi vagyok:)

Szirona írta...

héjj, vegyél fel msn-re!!! és akkor majd beszélünk! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails