2008. augusztus 8., péntek

akkor most kiírok megint mindent, mert az jó.

Egy kedves barátom azt mondta nekem a mi nap, hogy már szinte alig van véleményem a dolgokról. Vagyishát van, csak nem nagyon osztom meg, és ez szar, mert mindenki tudja, hogy van, és a mindenre mindegy felelet ne memgoldás, és tessék gyorsan lerombolni a falakat, mielőtt túl bekerítem magam, sekélyessé, unalmassá válok, és az emberek itthagynak.

Akkor kezdjük, csapjunk a lecsóba, vagy mi a szösz.

Örülök annak, hogy újra jóban vagyok Petrussal, hiányzott a közelsége, bár még mindíg nagyon hiányoznak régi dolgok, a sétálgatás, a csak egymás mellett levés, az énekelgetések, és az, amit i olyan jól tudunk, nézegetni :)
Örülök annak, hogy végre valahára sikerült összehoznom egy találkozót Ancsával, mert, lehet ne mígy van, kezdtem azt érezni elveszítem őt, és csak azért, hogy tudja, menynire szeretem, és fontos nekem, csináltam neki 1 youtube videót, amit meg is leshet akárki itt.
És örülök, hogy ki lett festve a szobám, és oylan antik vörös a színe, és tök mediterrán fílingem van benne.
Ami zavar, az az, hogy Szabibabival alig beszélek manapság, pedig régen hetente többször is taliztunk, és nem értem, ez miért változott meg? Rosszat tettem? Vagy neki vannak sűrű programjai??
És Zavar, hogy Andusommal, akit szintén imédok, szeretek, féltek, őrzök, a nyáron csak egyszer találkoztam. Hiányzik. De vele is alig írok már MSN-en... téged is megbántottalak vmivel? Vagy mi van?
És Inorral is egyre kevesebbet beszélek, ami nem jó, mert hát Ő Inor! és hiányzik!! Nagyon!
Hová tűntetek Emberek?! Hiányoztok! Mi a fasz baj van?! KELLETEK NEKEM NAGYON!
Viszont jó, hogy Zsopival, végre talán egyenesbe jönnek a dolgok.
És ennek örömére, meg születésnapjának lakamából meglátogatom őt, Vasárnap megyek, Kedden jövök.
Jövő héten meg lesz egy nagy tali Szirónával és Ágicával, megyünk fületlövetni! LEsz egy nagy drámás délután, és annyira jó lesz, mert annyira megszerettem szirónát, és Ágit is nagyon csípem! Kellenek közös képek!!
MEg Bogival is kéne találkozni.
Viktorka meg nagyon fájdítja, keményíti anyu pocóját. Ki akar jönni?
De az a legszarabb, hogy sose kommentel senkii!!!!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

énis örülök h ien jóba vagyunk megint.és igyekszek mindent helyre hozni. és szurkolok h mindenkivel tudj talizni és mindenkivel meg tudj beszélni mindent. pussz Samuka szeretet van<3 ja ls mivel 5 perc múlva szombat. előre is boldog szombatot!:)

Névtelen írta...

bocsi mindenkitől, hogy mostanában "elérhetetlen" vagyok. sajnálom hogy nem tudunk beszélni de egyszerre 3 projekten dolgozok.

[bepótoljuk kedves padtársam és többiek]

Szirona írta...

hahó, Samu!! itt vagyok/vagyunk! és igen! csapunk egy drámás délutánt, minden jó lesz, fületlövetünk és még képet is csinálhatunk!! ne szomorkodj! hamarosan itt a suli! de megértelek! fel a fejjel! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails