2008. augusztus 21., csütörtök

Boldogvagyok, kéremszépen.

Boldogvagyok. Tessék ennek örülni:)
Fel elevenítettem egy kezdődő barátságot S. Lucával, akit nagyon megszerettem, és nagyon bírom a nyitottságát, életfelfogását, világnézetét, stílusát:D Sztem rohadtularc, nekem nagyon szimpatikus! szeretlek<3.
És új barátságot kötöttem S.Mártonnal, aki Luca pasija, és vele is kurvára jól, és mélyen el lehet beszélgetni, és ő is nagyon jófej, és szimpatikus. Nagyon örülök, hogy megismertem. szeretlek<3.

5 megjegyzés:

Szirona írta...

ennek örülök!!! puszi

Samu írta...

Tégediszeretlekám na:D
pussz

Névtelen írta...

Velem bezzeg nem tudsz soha találkozni.:( Pedig én csak 1 órát kérek... vagy egy percet, amíg átadhatom az ajándékod.

Samu írta...

Velük se találkoztam, Marcival az életben egyzserse, Lucával meg sak egyszer. Megjegyzem a névnapom Szombaton van, akkor kérek talit, ajándékot:D

Névtelen írta...

Ebből hétfő lesz. Nagy tali, Eszti, Ildi, Nóri, Te, Én... remélhetőleg összejön. Muszáj, különben szomorú leszek.
Addigra írd ki a Snowcake-t, és kapcsold be a mobilod.:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails