2008. augusztus 24., vasárnap

Névnapi mese

Tegnap volt a névnapom. Ezt megünnepelvén vásárolni, mit vásárolni, SHOPPINGOLNI akartam:D Meg is volt. Szabibabival talinyaliztunk 3 kor Konzumnál. Oda felé menet összefutottam Katival és Ritával, akik Angolturiba akartak menni, ahelyett, hogy oda mentek volna, ahol 500 FT 1 kiló! De Rita csak 20 dekát akart venni, 20 deka zoknit, ugye? :D:D:D
Na m1, turi zárva volt, mentek is, találkozni Verkával, én meg Szabibabival. Taliztunk is, emntünk New Yorkerbe, semmi nem nyerte el a tetszésemet. Aztán C&A-ba, ott vettem egy pólót, és egy pulcsit, nekem nagyobn tetszenek, és csak 5000be voltak. Onnan még sétálgattunk, megitn összefutottam Katival-Ritával-Verkával. Aztán lassan elbúcsúztunk Szabival, és meg emntem Verkékkal. Elősször Ritának akartunk nacit venni, mert, "bele szerelmesedett a csőnacikba" XD.
Utána mentünk Interspárba inniért (itt összefutottam StehlerrelXD), utána kiültöünk a kaja-parkba, ittunk, és Verka "nekem szánt névnapi süti"-jét megettük, nagyooon finyooom voooolt:) És Szex és Pécs-et játszotunk. összefutottam Nínóval és Ricsuval is, ja meg Szasziékkal is!
Szval egy tök jó nap volt, és köszönöm azoknak, akik széppé tették nekem :D ♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails