2008. szeptember 24., szerda

'Egymás szemében'

"Kedves, aranyos, barátságos...még rengeteg jelzővel illethetném, melyeket bárkire ráaggathatunk. Attól még nem lesz jobb, vagy több. Pedig, Ő jobb, és TÖBB sok embernél.Miért? Mert a legfontosabb számára barátai boldogsága? Mert először a másikra, s csak aztán gondol magára? Mert talán, kész lenne életét is adni a barátaiért? Nem tudom. Viszont azt igen, hogy a világunk rossz, de nélküle, számomra, és sok ember számára még rosszabb lenne, ha nem lenne az a napsugár, ami a szívünkben is ott van. És ez a napsugár az igazi Anitácska. Függetlenül attól, hogy hol van, hogy barna-e a haja, vagy fekete, hogy kacsázik-dobókockázik-e, vagy nem, Ő volt, lesz, és marad mindaz ami a barátot örökké jellemzi, életem egyik legbiztosabb támasza."

Samu Anitácskáról,
2008.08.26-án, 04:10-kor.

"
Tudom,hogy örülni fogsz,mert tudom mennyire örültem énis amikor te írtál nekem.Nagyon örülök hogy ismerlek.Oly sok mindenen túl vagyunk és még mennyi mindent élünk át együtt.mert az "együtt a a kulcs.Mert átfogjuk élni.Mert nekünk van/volt/lesz közös jövönk.Te mindig bolondozol velem,nem akadály számodra hogy a város közepén üvöltözök avagy sírom el magam melletted órán vagy fújok buborékokat vagy dobok ki füzetet az ablakon.Te támogatsz.Te bízol és biztatsz,mert tudod lesz ez még ígyse.szeretlek és köszönök mindent.<3."

Anitácska Samuról,
2008.09.22-én, 19:17-kor.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

rendbe fognak jönni a dolgok.remélem.előbb elkell intéznem pár dolgot és ha az sikerül attól függ a többi.nekérdezzétek.köszi

evcsi írta...

szeretlek mindkettőtöket. remélem sikerül rendbe hoznotok.

evcsi írta...

szeretlek mindkettőtöket. :) és remélem, sőt, biztos vagyok benne hogy ti helyre tudjátok hozni a dolgokat.

Samu írta...

Én is nagyon szeretlek téged. ÉS én is remélem! Nagyon de nagyon! (L)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails