2008. szeptember 14., vasárnap

FilmMaraton---FRISSÍTVE

Tegnapi unalmam elűzésére úgydöntöttem, FilmMaraton-t rendezek.
Hát ez még most is tart, csak most van egy fél órám kb, mert most cammognak lefelé a filmek...
Megnéztem tegnap az Otthonom Idaho-t (My Own Private Idaho) Keanu Reeves, és River Phoenix főszereplésével. Tetszett, csak nem volt 'heppi-end', és ezért szomorú vok.

Utána végre megnéztem a várva várt legújabb Disney-mesét, a kedvenc Disney-mesém folytatását, vagyis előzményét, A Kis Habelány 3-mat♥ (The Little Mermaid 3: Ariel's beginning), nagyon tetszik, mondjuk az első résznek a közelébe se ér, de a kettőnél szerintem jobb. És megtudhatjuk benne, Triton király miért gyűlöli az embereket, és hogy mi történt Ariel anyjával, Athena királynővel, aki csodás hangon tud énekelni. Hiányolom belőle Ursulát, reméltem, hogy megtudjuk, miért számúzték Atlanticából.

Utána megnéztem a Rockbálvány-t (Velvet Goldmine), Ewan McGregor és Jonathan Rhys Meyers főszereplésével,
eszméletlenül jó, nagyon tetszik, és egymás után négyszer is meg tudnám nézni, fantasztikusan nagy, és óriási hatással volt rám:D


Aztán ma délelött megnéztem fiatalkorom egyik legmeghatározóbb boszorkányfilmjét, az Átkozott Boszorkák-at (Practical Magic) az örök favorit Sandra Bullock és nagy kedvenc Nicole Kidman főszereplésével. Isteni, ennyi év után is teljesen el tud varázsolni, és a megnézése után legszívesebben seprűre pattannék vagy fortyogó főzeteket kotvyasztanék:D

És most töltök le még csomó filmet, s megnézem azokat is, unalom, és bánat ellen a legeslegjobb a világon: FilmMaraton /Este kiegészítem/.

FRISSÍTETT KIADÁS:

Nos, gyorsan megnéztem a Szex és New York-ot, Sarah Jessica Parker főszereplésével, és ez nagyon feldobott.... harmadszorra láttam, és még minig nem tudtam megunin, meg mindig fedeztem fel benne új, pikáns dolgokat, és azt hiszem nagyon beleszerelmesedtem, nem mintha eddig nem lettem volna...Szval Carrie♥Samantha♥Charlotte♥Miranda♥ csak így tovább, és hábr tudom nem lesz,
de azért szívem mélyén várom a folytatást:)

3 megjegyzés:

mia wallace. írta...

Jonathan Rhys Meyer <3 imádom
Sex and the city <3<3 nagyon imádom

jófilmek :]

Szirona írta...

én is szeretek film maratonozni!! csinálj sok ilyet, de nézz még számodra ismeretlen filmeket is, pl. művészfilmeket, ill. filmdrámákat! vagyis én azokat nagyon szeretem! :) nézd meg a blogos listámat, és válogass!!! :) puszi.

Samu írta...

okés, megnézem:D
Az otthon idaho, a rocbálvány és a kis hableány 3 eddig még nem látott filmként szerepelt nálam:D

szabee SZÉNY FOREVER!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails