2008. szeptember 17., szerda

Ma.

Ma szerintem összességében jó nap volt. Bár a német óra nem volt éppen jónak nevezhető, és VIII.Deindol is menstruált....játszotta az agyát a kistanárnak, de összességében jó volt a nap. Ha nem ett volna rossz németóra, akkor nem tudtam volna Nínóval együttlenni....de ezt majd szép sorjában. Kezdjük az elején:
Buszon ülve, Adri közli velem, hogy szar a hajam, amit amúgy naponta megkapok tőle, és hogy milyen jól nézek ki képeken, amúgy meg rettenetesen rusnya vagyok. Köszönjük Adri, ha valaki, akor te rendesen meg tudod tépázni az ember egóját, még reggel 7kor is...
Aztán Mónival jöttünk suliba, és nem felejtettük el, hogy kell Metro-újságos embereket keresni. Természetesen egy darab se volt akkor, amikor kerestük őket:D
Aztán törin semmi sem vót, matekon sem, jött a német, haol kikapőtuk a szájbacseszett németet, megbezséltünk egy új tanulási módszert, amit az a szemét Feri leugatott, és kurvajó, hogy hétfőn megint írunk, de Papa képtelen elmondani miből, de azt megtudhattuk, hogy kettesben akar beszélgetni a Sz. Ferivel a fiú wc-ben, úgy, hogy letöri a kilincset. De legalább német után odaültem Nínóhoz, és egy jót beszélgettünk. Örültem neki, de utána vmi megint rosszra sikeredett, és nem lett jó mégse. Na utána ofői...aztán ének, amint HAIR-t néztünk...
És utána a sulinál várt Móni, akivel sétltunk, és rájöttünk, hogy Hoolie ^^ az osztálytársa volt :D Aztán bementünk egy kristályboltba ahol ajándékot kerestünk a Zoli (aki nem én vagyok:D ) nagymamájának, és rájöttünk, hogy nem tudjuk hogy kell helyesen kimondani azt, hogy Schwarovski:D És utána elmentünk megnézni a jegygyűrűjét, asmit akkor fog kapni, ha a Zoli eljegyzi, Június 30.-án :) Szurkolok!

És mai programom elő kell keresni a sálaimat, mert holnaptól kezdődik a sál idény:)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails