2008. szeptember 15., hétfő

Nah akkor, egy kis idézgetés...merazjó.

"-Mi a legnagyobb félelmed?
-Hogy az emberek olyannak látnak, mint én őket..."

”Szeretlek, Bell… Most már… már tudom, hogy örökké. Mindent… mindenemet Neked akarom adni… Mindent. Most már nem félek semmitől, bátran a lábaid elé terítem, amim van.” – Ajkai mozdulatlansága ellenére Rod hangja tovább csengett Bellatrix fejében. – „Tiéd lehet a magányom… A gyűlöletem magam iránt, és a világ iránt, ami ilyenné tett… Tiéd lehet a hitetlenségem, a kiábrándultságom… Mindent Neked adok, mert Te feloldasz. Mert ha Benned van helyem, Általad a világban is van. Melletted hiszem, hogy végre elkezdhetek valóban élni, Bell… Egy erősebb, bátrabb… jobb emberként… Bell…”


"A élet olyan mostoha, hogy szeretni megtanít, de feledni soha..."

"Haragudni olyan, mint ha mérget innánk és várnánk, hogy a másik meghaljon."

"Mire jó a szárny annak, aki úgysem érzi, ha simogatja a szél?"

"Mindig meglepő, hogy az élet egy ilyen aprósága milyen jelentős pillanattá válhat. Jobbára vége szakad, még mielőtt elkezdődne, mégis feledhetetlenné teszi azt az embert, akitől ered."

"Nekem van életem, csak helyet csináltam benne neked!"

"Amit nem tudsz megoldani, azt ki kell bírni."

"Ha volt is bűn, mit elkövettem, már régen leróttam az árát. Nem kell több férfi, aki átver, nem kell több gyötrelem, sóhaj, ábránd!"

"Lehet, hogy az érzelem annyira erős, hogy a test nem bírja féken tartani. A lélek és az érzések átveszik az irányítást, és a test sírni kezd."

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails