2008. szeptember 18., csütörtök

SzErEtGeTőS

Szeretem megpillantani a barátaimat akkor, amikor nem is számítok arra, hogy megpillantom őket.
Szeretem a Light Colát (meg azt is, aki megszerettette velem).
Szeretem megölelni az embereket.
Szeretem a Szeretet-Sarkomat rendezgetni, nézegetni.
Szeretem, ha valaki éjjel felhív, és közli velem, hogy szeret.
Szeretek leülni a mozgólépcsőkön (nem szeretem azt, aki ezért furcsán néz).
Szeretem a dobókockákat. Nem szeretem, hogy a dobókockás karkötőm folyton elszakad.
Szeretem a buborékokat, mert ez összeköt Inorral.
Szeretem a sörös bizgentyűket, amik zümik.
Szeretem a karkötőket. Nem szeretem, ha leesnek, vagy ha levetetik őket.
Szeretem a szeretet szivemet (és azt is, aki miatt ez van).
Szeretem a gyertyákat.
Szeretek teázni.
Szeretek sütni-főzni.
Szeretem a gumicukrot (nagyondenagyon).
Nem szeretem, ha valaki furcsán néz rám, megvetően, és elítél, holott nem is ismer.
De szeretem azt, aki veszi a fáradságot, hogy megismerjen.
Nem szeretem, ha Zsopi folyton kijavítja azt, amikor rosszul írom le, hogy mindig. De tudom, hogy szeretetből teszi. Szeretem a Zsopit.
Szeretem a sálakat.
Szeretem az unokaTESÓMat (Somííítót), és szeretek a kisHugomat, meg a kisCsillagomat, meg minden egyes barátomat. Nagyondenagyondenagyon.
Szeretem a sorozatokat. De nem szeretem hogy a BK-ben nem jön össze a Kinga meg a Géza.
Szeretem a bögréket.
Szeretek olvasni.
Szeretem a BARBAKÁNT.
Szeretem a martinit, a rumot, a pezsgőt, és minden egyéb alkoholt. De nem szeretem a sört. Csak a citromosat. Meg néha a Coronitát.
Szeretem a piercingemet, a piercingeket, és a piercinges embereket :)

2 megjegyzés:

Zsopi írta...

Nem szeretem, ha a második rövid i helyére hosszú kerül. Mert az rövid. Annak született. Szeretem annyira az anyanyelvem, meg az első diplomám, hogy kijavítsam ezeket a hibákat.

Még jó, hogy nem sértődsz meg rajta... meg is rökönyödnék, a terveidet ismerve.

Meg aztán tudod, ha megszűnnék kritizálni téged, szaladj a virágoshoz sírcsokorért! ;)

Szirona írta...

én is szeretem a gumicukrot(nagyondenagyon!!!) meg hát Téged is!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails