2008. október 14., kedd

a100adik:)

100.

Ha a kocsiba nem benzin hanem Light-Kóla kellene, akkor az környezetet nem szennyezne, de akkor a Light drága lenne, a földből bányásznák, és nem ihatnék belőle :)

A tejcsoki, bizonyos értelemben ugyanúgy étcsoki, mint a másik, hisz mindkettőt megesszük.

Töri van. Tanulom a retkes egyensúlyi-politika századát. Fujj. Fujj, de kell. Mert javítanom kell. Mert jövő függ tőle.Most nagyon. Pláne most.

N. nénivel másfél óra matek. Hasznos volt! Nagyon! Legrosszabb esetben majd írok egy nyomorult puskát.

Drága bálkirályom, nem jöhetnek külsősök. Nagyon szomorú vagyok. Pedig olyan jó lett volnaaaa.

Kb. ennyi, és megvan a 100:D

4 megjegyzés:

Szirona írta...

szia! nem tudtam a filmet megszerezni. ki tudod írni? v mi legyen?

Samu írta...

Szia! Én nem tudm kiírni, én letöröltem, amikor mondtad, t emeg tdod szerezni. Zemnéjét meg nem tudtam letölteni, de a dalszöveget kinyomtattam!

Névtelen írta...

jöhetnek külsősök ha deák bálról van szó

Samu írta...

igen, már nagyon vááárom :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails