2008. október 29., szerda

¤¤¤ Tegnap & Ma ¤¤¤

Tegnap fél négykor konzumnál talinyali Anitácskával :D Elmentünk a leleteiért a laborba, onnan le főpályára egy 3massal. Ott végignéztünk minden busztáblát, hogy honnan megy busz az állatkerthez. Merthogy eldöntöttük a Niké szoborhoz (Szirona szavaival élve, a fagyott mosogatórongyhoz) megyünk fényképezgetni. Mentünk is 34 essel, felértünk, egy erdei ösvényen átmentünk és ott is teremtünk a szobornál, ahova sok gyakorlás árán végül is fel mertünk mászni:D :D :D
Aztán néztük ahogy lemegy a nap, a város fényei feltűnnek, és felfedeztünk egy épületet, amiről nem tudtuk mi az, de később szemtől szembe találtuk magunkat.
Megyünk vissza buszmegbe, erdei ösvényt találtunk. ki megy előre? Én nem merek. Jó, mondja anitácska, megyek én. :D Ment is. De rossz ösvényen :D Végül is a töksötétbe kikeveredtünk nem messze a megállótól :D :D
Ott énekeltem Lolát, Zsédát, miközbe 30Y-t hallgattunk :D
Innen lementünk, barbakánnál leszálltunk. Anitácska bejelenti, hogy keressük meg a Tiborc utcát.
-Miért?
-Mert nem tudom hol van:D
-Én asszem sejtem. Gyere.

Elmentünk le a Deákig, fel valami rettenet meredek úton, és eljutottunk a Damjanich utcáig. Itt terült el az a hatalmas épület, amit fentről láttunk, és nem tudtuk mi az.
-Ez a művészeti kar. -Anitácska.
-TE hülye bazdmeg. Tuti nem!! -Samu. De mire kimondtam megláttuk a táblát PTE Művészeti Kar.
:D :D

Innen el valamerre, az utcában,. aminek a végén kurvasötét volt.
-Le mersz menni Samu?
-Nem bazdmeg.
-Menjünk együtt.

Odalent egy ismerős hely: Pollack strand :D :D :D
Kurvanagy :)
Bementük megnézni hol a hintánk- nem volt meg :D

Innen lesétáltunk SH felé, ami már "Alkotmányos" monarchia.
Két srácot megkérdeztünk, tudják-e hol a Tiborc utca. Nem, de a kocsmáslányt kérdezzük meg, az tuti tudja. Jólvan...pff....
Még egy lányt megkérdeztünk- ő se tudja.
A 4.-ember, egy angol lány viszont tudta, ő is odament, hát mi követtük. ÉS végre elérkeztünk a Tiborc utcában, ahol nem volt meg 4-5 ház :D :D
Kurvanagy volt :D

Nagyon szép volt a nap, kösönöm szépen Ancsim!!!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

én köszönöm szépen.kurva izgalmas volt.mert szerintem.és folyt.köv.:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails