2008. október 21., kedd

Teréz Anyu elszaladt.

Igen, ezt most neked írom.
Hiányzol.
Próbállak...minden egyes hét minden egyes napjának minden egyes órájában kitörölni végérvényesen az életemből. Van hogy azt hiszem sikerült, de 5 perc múlva újra azt érzem.
Bánatot, hogy nem vagy velem?
Nem, nem hinném.
Szomorúságot?
Nem, nem hinném.
Ürességet. Mint mikor egyik napról a másikra elveszted a karodat. Hitegeted magad, hogy van másik, amivel megtanulsz írni, enni inni, integetni...de nagyon is jól tudod, hogy egy kéz, az nem kettő.
Ha újra kezdhetnénk, már nem lenne ugyanaz, mi?
Kár.
nagy kár.
Mert nagyon nagyon nagyon rád akarok írni minden nap, hogy neeee, kérlek, neee. Könyörgöm, ne! Kezdjük újra, jó leszek, igen nagyon jó.

És lehet, megsajnálnál, megfognád a kezem.
De mégis... mindketten éreznénk
ez nem lesz elég.

5 megjegyzés:

Zsopi írta...

Néha könnyebb jobb embernek lenni a másik nélkül.
Nem értjük egymást, legfőképpen egyet nem értünk. Bosszantasz, bosszantalak. Bántasz, bántalak. Lopjuk egymás energiáit és erre nincs szükséged neked és nekem sincsen szükségem rá.

Néha egyszerűen jobb távol maradni.

Fodor Ákos
Altató

minden veszteség
fájdalombacsomagolt
megkönnyebbülés

Samu írta...

Igen, nem értelek, és egyet sem értek veled, bosszantalak, és bosszantasz, bántalak és te is bántasz, lopom az energiáidat.

De szeretlek.

Samu írta...

Régen működött...

Zsopi írta...

A rég és a most között az a legnagyobb különbség, hogy sem te, sem én nem vagyunk ugyanazok, mint rég. A most itt van, a rég meg a hátunk mögött. Hátrafelé pedig csak a rák tud úgy menni, hogy nem esik baja.

Mint említettem, nem szeretem magam annak a hárpiának, aki veled vagyok.

Samu írta...

Igen tudom. Feltűnt az elmúlt időben, hogy hárpiáskodsz néha. De nem zavart. Mert tudtam, hogy te... te vagy.
ne haragudj, csak egyszerűen, nagyon nehéz lezárni ezt nekem most. Lehet neked könnyen ment, de nekem nem. Mert még azt a hárpiát is szerettem.
talán, ha majd a mesevirágok újra virágba borulnak, minden sokkal jobb lesz, talán majd akkor tudsz rám szeretettel gondolni, és szeretni tudod azt is, aki velem vagy.
Várni fogok rád.
Lehet nem örökre... azt nem ígérhetem, és el se várod, tudom jól. De egy darabig még igen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails