2008. november 27., csütörtök

Dorian Gray Arczképe I.

"Csak egy dolog rosszabb annál, hogy beszélnek az emberről, az, hogy nem beszélnek róla."

"A szépség, igazi szépség, véget ér, ahol az intelligens arczkifejezés kezdődik. Az intellektus önmagában a túlzás bizonyos módja s megrontja bármely arcz harmóniáját."

"A legköznapibb dolog is lehet elragadó, ha az ember leplezi"

"Természetesnek lenni nem egyéb, mint póz és a legbosszantóbb póz a világon."

"Lelkiismeret és gyávaság alapjába véve egy s ugyanaz a dolog, Basil."

"Senki se bírja eltűrni másban azokat a hibákat, melyek az övéi is."

"Azok akik hűségesek, a szeretetnek csak a triviális oldalát ismerik: a hihetlenek ismerik a szeretet" tragédiáit."

5 megjegyzés:

Szirona írta...

1 kérdés: mi lett a színjátszóval? ja, és képzeld, szemüveges lettem. :) és tök rég nem láttalak már...

Mollie írta...

szeretem. bár nem értek egyet azzal, hogy a lelkiismeret és a gyávaság egy és ugyanaz

Samu írta...

én is szeretem Mollie :) Hamarosan folyt köv.!
Sziróna, megadnád a moiélszámodat, fel kellene h hívjalak téged:)

Szirona írta...

írok pivátot iwiwen a számomról!!! nekem is kell a tied! :) akkor még beszélünk! pusz

Samu írta...

Szirónááám! Még a héten hívlak, és minden megmagyarázok!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails