2008. november 3., hétfő

Lépcsőház-mert megígértem.

"Emettem! Fő a spontanitás! Tudod, mint Colin!!!" hangzott a jelmondat Lindsay szájából. Oké, hát akkor, spontán belevágunk a buli, Marci, Soma és Én. Találkozó fél 10kor parasztal szemben Lindsay-vel, és 2 barátnőjével, akikkel elsétáltunk egy delikáteszhez, ott a csajok vettek 2 üveg bort, Somítóék egy üveg kobrát, én meg elvotlam a házi VBK-val, bár eléggé rettenetes volt-_-.

Innen elmentünk viszsa paraszthoz, ahol felvettük Enikőt. És akkor indulás Lépcsőházba.
Nekem a beugró egy ezres volt, csajoknak 23-ig ingeyenes. Somítóék elnéztek, hátha van vmi party TK_ban, de mivel nemvolt, telefonáltam velük, hogy menjenek a Szt. Sztívön térre, odamegyek értük. Lindsay elkísért, láttunk, amint épp jól megagyalnak az emberek egy srácot, nem volt vmi szép. Találkoztunk Somítóékkal, gó vissza Lépcsőház, ahol közösen tomboltunk, ott volt Szimcsey is, Mátéval, meg Szamika is :)

Szerintem nan jó volt a party, és nem tartott sokáig. 5re haza is értünk:D

Köszönöm az estét azoknak, akik széppé tették <3. Első közös kép Lindsaymmel:

4 megjegyzés:

Bogi írta...

Már vártam kegyed beszámolóját. És itt a kép.:)

Légy jó, puszillak.:)

Szirona írta...

mikor voltatok? :)

Samu írta...

október 31.-én, Halloweenkor :)

Szirona írta...

az jó! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails