2008. december 27., szombat

Kell :D

Amióta regisztrálva vagyok egy könyvrendelős honlapon, azóta nem lehet lelőni :D
Megrendeltem Lucnak már névnapjára David Leavitt : Arkansas c. novellaköteté.
Magamnak John Updike :Az eastwicki boszorkányok c. regényét,
Mezei András: Éva, sok-sok Ádám és... c. riportregényét,

valamint holnap meg kell rendelnem Pierre Boulle: A majmok bolygója c. regényt,
George Bernau: Gyertyaláng a szélben -Marilyn Monroe emlékére c. életrajzi regényt
,

vmint Arthur Rimbaud összes költői műve c. könyvet :D


Valamint Apukámnak szeretnék még találni vmi könyveket névnapjára (Jan. 7.)....

És ha véletlen valaki beleakadna Alice Hoffman: Átkozott boszorkák-ba, kérem, sikítson nekem, nagyon kell!!!!!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az átkozott boszorkákat az Alexandrán meg tudod rendelni;)csókAndus

Samu írta...

Tényleg?! Nahát:D Köszi szépen! Nagyon tetszik a K. Margit könyv!! Szerintem tök szupi, ha akarod majd kölcsönadom! :D Nem szexista:D

Névtelen írta...

szerintem apudnak az első könyvet rendeld meg amin az a két pasi van:Pbiztos örülni fog neki;)pacsi:P

Somíítóóó

Samu írta...

Jó ötlet, bár már megrendeltem neki egy Trianonról szóló könyvet... ha előbb írtál volna... :D :D :D

Szirona írta...

élek ám még!!! :D na és a könyvek... hm... én is imádom őket. olvass el pár Maugham regényt is. sztem tetszene! ;) puszillak.

Szirona írta...

ja, és mikor lesz az idei szalagavató??? mentek rá? lehet, hogy mi is ott leszünk. :) addigra már túl leszek a vizsgaidőzsakon!!! juppííí

Samu írta...

Mikor- Ály dont nó
Megyünk- Igen:D Okés, rákeresek Maughamra!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails