2009. január 2., péntek

Annie Leibovitz♥

Mollie (jogosan) hálát ad Tim Burton fantáziájáért, én Annie Leibovitz fényképező tehetségéért adok hálát.

A Disney megbízta Annie Leibovitz sztárfotóst, hogy készítsen olyan képeket, amik népszerűsítik a Disney-meséket és Disneyland-et.

Ennek kapcsán 2007-ben Leibovitz megkérte néhány híres barátját, hogy öltözzenek be különböző mesefilmek szereplőknek.

(Katt a képre a nagyobb méretért!!)

Rachel Weisz, mint Hófehérke
















Julie Andrews, mint a Kék Tündér, a Pinocchióból
















Artúr király szerepében Roger Federer
















Scarlett Johansson-t Hamupipőke szerepében láthatjuk















Beyonce Alice Csodaországába kalauzol minket















David Beckham Fülöp Hercegként tör a sárkány életére, hogy megmenthesse imádott Csipkerózsikáját.















Julianne Moore a felszíni világról ábrándozik Ariellként, a Kis Hableány-ból ( A nagy fiú sellő nem más, mint Michael Phelps olimpikon)

Jessica Biel, a Hetedik Mennyország sztárja a rézbőrű szépség, Pocahontas szerepében

Gisele Bündchen, Mikhail Baryshnikov tánclegendák, és Tina Fey színésznő, Pán Péter szereplőiként

Whoopi Goldberg a mindig szellemes Dzsin, Aladdin társa

Jennifer Lopez és férje Jázmin Hercegnő-ként és Aladdin-ként

11 megjegyzés:

Szirona írta...

mennyire jó képek!!!! wow...

Bogi írta...

Igen, ezek iszonyat jók! Melyik a kedvenc képed?

Samu írta...

Bizony, azok!
Mivel tudod, hohy Julianne Moore a kedvenc színésznőm...
És mivel tudod, hogy a Kis Hableány a kedvenc mesém....
nem lehet olyan nehéz kitalálni :D
Neked Bogi? És neked Sziróna?

Mollie írta...

Ezek tényleg baromi jók. A Scarlettes kép asszem nekem is fent van...

Samu írta...

Tudtam, hogy ezek neked nagyon tetszeni fognak^^ Résben miattad is tettem fel, amikor megláttam őket, na mondom, eeeeez Mollie :D

Bogi írta...

A Hófehérke... meg a Hamupipőke... de mindegyik háttere nagyon szép. Bár a Beyonce kicsit fura, annyira nem nyerte el a tetszésem...

Sophie írta...

Télleg szépek,a hablánykás lett a legjobb valóban, de sztem Beyonce elég idétlen Alice-nak...:SIll. Barisnyikov futóművei se rosszak:D
De nyilván kellett benne lennie fekának,és Annie néni a maximuot hozta ki a dologból ezzel együtt is:D
Hálisten erre már nem hittem azth te fotóztad:D

Samu írta...

Tzs, Pedig az lett volna ám a bók :D
Igen, én se jönnék rá Alice-ra, ha nem olvastam volna a címet... eléggé fura... és Whoopi Goldberg sem épp az a kiköpött Dzsin... de ettől függetlenül szerintem is nagyon csodásak :D És hát a Kis Hableány.... örökké a legkedvencebb!

Szirona írta...

nekem kishableány, pán péter, hamupipőke. nem sorrendben. de iszonyatosan jók, tényleg! :) jó lenne magamról is ilyen jó képeket látni. :D

Sophie írta...

Bee asszem le lett szavazva:D
Sokkal inkább Whoopi Goldberg dzsinnként, mint Barisnyikov örök gyerekként százmillió évesen.
Egyszer Carrie is melléfoghatott=)

Samu írta...

De akkor eléggé melléfogott! Nem szerettem Alekszandr-t... És ha örök gyerek?:D Én is az vagyok :]

Whoopi meg se nem fiú, se nem kék... :D :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails