2009. január 25., vasárnap

Feeling like Ms. Monroe...

Igen... ha úgy nézzük, mondhatjuk, hogy szakítottam vele. Bár inkább csak szünetet kértem.Tegnap felbukkant, hirtelen a semmiből. Nagyon nagyon elsiettük. Ez nekem nagyon gyors volt. Nem mondom, hogy idővel nem lehet semmi... de most még nem. Meg kell ismerni a másikat....

"
Segítség, segítség, segítség,
érzem, az élet közelít,
Pedig csak meghalni szeretnék"

(Marilyn Monroe, örök kedvencem)
http://marilyn-monroe.extra.hu/foto/kedvenceim/pref109.jpg

5 megjegyzés:

evcsi írta...

tudom nagyon közhely. "az idő minden sebet begyógyít" az idő tényleg megoldja a dolgokat. én már csak tudom. fel a fejjel. szerintem semmi nincs veszve ;)

Samu írta...

veszve...remélem nincs. Csak félek. Magamtól is... tudod, "Néha csontvázról álmodok..."... ami bennünk van....

evcsi írta...

samu. holnaptól elfelejtjük a csontvázakat. "eldobjuk" őket. holnap a sarkunkra állunk és rendbe szedünk minden dolgot.

Zsopi írta...

Mindenki álmodik csontvázakról néha. A kérdés csak az, fel tud-e ébredni, vagy ha felébredt, meg tud-e szabadulni a csontvázaktól. Akkor vagy igazán szabad, ha nem félsz attól, ami történhet. De ezt már meséltem.
De ha már versidézeteknél tartunk, jöjjön a skandináv gyerekvers után egy kis hazai (Kaffka Margit): "Csak lassan, okosan, Peti fiam!"

Samu írta...

Köszönöm^^
És isten hozott ;]

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails