2009. január 20., kedd

If I Could Talk...

Hiányzol. Hiányoztál. Rossz volt elmenni melletted, lehajtani fejem ha látlak, nem szólni dolgokról, mikről szólni lett volna jó...
És ma annyira örömmel töltött el hogy odajöttél. De nem rohantam feléd. Zsopitól ezt a leckét megtanultam. Távolságot tartok, és majd az idő, ha akarja és engedi, akkor úgyis újra barátok lehetünk... De te nagyon változtál... és szerintem azt akarnád, hogy sokban én is más legyek... De ahogy Lucifer mondja az Ember tragédiájában, "Nem adhatok mást, csak mi lényegem".
Aztán jó volt ma, hogy találkoztam Colinnal aka Bogival, és beszélgettünk, nagyon jó volt^^Aztán képeket csináltunk, és énekeltünk...
hogy mostanában ennyi időt együtt töltök a Laukámmal....
ÉS jó, hogy felhívott a Titti, csak azért, hogy megossza, kapott egy egész narit Stokitól...
És hulla wagyok, Szilwinéni S.W.A.T. kiképző haláltábor tesipályájától...
És te akkor is egy butanyúl vagy:)
~~~Ott lent egy szépséges hableány titkait rejti a százöles mély~~~
Missed U Ariel.

3 megjegyzés:

Szirona írta...

ha minden jól megy, akkor pénteken találkozunk!!!! :):):):) nem tudod, h kik lesznek a bejáratnál? :D

Samu írta...

Ideje lenne találkoznunk, sok sok fontos dolgot meg kell veled beszélnem Sziróna.
Bejáratról annyit tok h a mi évfolyamunk, de én nem leszek :S

Szirona írta...

sebaj, majd besurranunk. :D egyébként, én tavaly oda jártam, szal engedjenek be! :) és akkor minden fontos dolgot meg tudunk beszélni!!! :) puszi addig is

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails