2009. január 15., csütörtök

Lopok TZs-től, aki lop Esztertől...

Hiszel a(z)....
..angyalokban:igen
..földönkívüliekben: Azt hiszem, igen, bár nem a Támad a Mars! filmben látottakban :D
..Pokolban: Vicces lenne, ha nem :D
...Mennyországban: Igen, ebben is hiszek :)
..magamban: Hát...öhm... jelenleg? fogalmam sincs. Te hiszel bennem??
Előfordult már valaha is:
Ültél repülőn: Igen ültem, kétszer is, egyszer 10 órán át, egyszer 14 órán át... nekem tetszett^^
Sírtál mások előtt: Előfordult már...nem szégyellem. Kéne?
Másztál fára: Sose voltam tipikus orangután, de néhányszor megpróbálkoztam vele
Elaludtál a moziban: nem?!
Féltél hogy szurit kapsz: mindig örültem, a vérvételek egyenesen boldogsággal töltöttek el...
Tömték a fogadat: Makk egészséges a pofám :D
Találkoztál híres emberrel: A POSZTon szinte minden évben a belváros utcáin, színházban, különböző dedikálásokon....
Telefonbetyárkodtál: Csak a mentőkkel szórakoztunk...vagy tűzoltókkal? Jéé... kb 10 éve XD
Sírt valaki a válladon: Igen :) Erős vállam van. Nincs cukorból.
Voltál már templomban: Havonta minimum 1-2 alkalom...
Fenn maradtál egész éjszaka: Előfordult, hogy kávé hatására, vagy Rómeó és Júlia musicalt néztem meg 3szor...
Táborban voltál: Persze, még most is vagyok minden nyáron, ifiként :D
Fociztál: soha.
Külföldön voltál:Kanada, Ausztria, Szlovénia, Horvátország, Franciaország, Szerbia, Németország, Románia, Hollandia.
Gondolatban megöltél már valakit: Nos... igen :D
Volt autóbaleseted: Igen...
Csak úgy:
Plüssállatkával alszol: George: a kék szőrös plüssmadár, Lorelai: a katicabogár.
Hány párnán alszol: 5 kb...
Kit szeretsz a legjobban: Aki engem szeret :]
Jobb vagy bal kezes vagy: jobb
Mi van az ágyad alatt: Zsopi bizonyíthatja: Pomogácsok birodalma :D
Amitől a legjobban félsz: önmagam?
A legrosszabb érzés: a tehetetlenség, és az ami mostanában van...
Mi jár most a fejedben: Az, hogy a Majmok Bolygója könyvben kurvajó, filmben kurvaszar.
Vannak háziállataid: Igor, a béka, Csigák
Ha állat lehetnél, mi lennél: Vipera....
Melyik szavakat használod gyakran: bazdmeg,valószínű, he, picsa, szeretlek...

1 megjegyzés:

Sophie írta...

Samu,az elejét is csináld meg:)
Egyezik elég sok minden, főleg a gyakran használt szavak:D
Vigyi magadra,csóka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails