2009. január 8., csütörtök

rimbaudmajmoklicsisdepisdeazértheppis.

Megjöttek a könyvek. Mindegyik. Úgyhogy sokat olvastam ma, rengeteg Rimbaud verset, és még jobban lenyűgöz a tudat, hogy 16 éves kisfiú ilyeneket tud írni, és 19 évesen, ennyi extázisba ejtő mű után lerakja a tollat, és még jobban megigéznek a versei.
Jelenlegi favoritom (2 is van, most a rövidebbet kiírom)

A csillag könnyezik friss rózsaszínt...

A csillag könnyezik friss rózsaszínt füledre,
nyakadra hólepelt borít a végtelen!
Mellbimbóidra pírt a tenger hinteget el,
s az Ember vérzik el fenséges testedet!


Aztán el kezdtem olvasni a majmok bolygóját is, és meg kell, hogy mondjam, engem magával ragadott^^ Alattomos módon elolvastam az utolsó oldalt, ahogy ez már nálam lenni szokott :)

A könyvekért egyébként Nórával mentünk el, aki megint hozott nekem licsit, aminek én nagyon örültem, tekintve, hogy az a kedvenc gyümölcsöm˘˘

Szóval Rimbaud elfeledtette azt a rossz érzést, ami a matekkal kapcsolatban gyötör, Majmok még csak fokozták a jó kedvet, ettem licsit is, szwal a világocskám, mi összeomlani készült, most tökéletes, ha egy percre is...

Tehát címszavakban a ma: RimbaudMajmokLicsisDepisDeAzért-Heppis.


(ez nem fért ki nagyban egy sorba, ezért kötőjel kellett, pedig mennyivel szebb lett volna az összhang^^)

5 megjegyzés:

Szirona írta...

én is szeretem Rimbaud-ot. van egy film is az ő és Verlaine kapcsolatáról. nézd meg, mert nagyon jó (Teljes napfogyatkozás a címe). a storit biztos ismered. :) na de én nem tudom, h mi az a licsi??? :(

Sophie írta...

Nálunk van Rimbaud nevű zenekar is=)

Samu írta...

igen láttam már a filmet :)

De a zenekarról még nem hallottam^^

Névtelen írta...

szia :)elégtételt veszünk a buszsofőrön:)csók

Sophie írta...

Pedig jó...
(Jó szar...)
:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails