2009. január 29., csütörtök

semmikedv.

Nincs kedvem semmihez.
Hatalmas Űr van bennem... iszonyat nagy, érzelem mentes közöny...
Miért?
Fogalmam sincs...
Nem is érdekel... nem szeretem ezt az állapotot, vagy gyűlöljek mindenkit, vagy szeressek, de ne álljak középen... az olyan szar... utálom.

És nem basztatni akarlak TZs, de én nagyon szeretem Coelhot. Nem minden könyvét. A fény harcosatól kiráz a hideg, a zarándoklat sem az én műfajom, de alapjába véve én szeretem az ő könyveit, és nem azért mert felkapottak, vagy mert a csapból is ezek folynak... hanem mert amikor olvastam tőle, akkor azt írta le, amire nekem tökéletesen szükségem volt. Köszönöm Paulo bácsi.

BTK-ról, Szalagavtó Nyitótáncról, Terrroházáról majd írok vasárnap... most beugrok egy kád forró vízbe, Marquezzel, és egy nagy bögre forró teával.

Samu voltam. köszöntem a figyelmet. Csókolom.

4 megjegyzés:

coff írta...

hejhejj, tüléletes f.f. !! :) a semmikedv tuningra szorul!! majd teszek róla, hogy funkys jókedvünk legyen!! benne vagy?:)

Samu írta...

Wáááá:D:D:
Funkys jókedvet a nééépnek!!
Dejó lesz:D:D

Bogi írta...

Coelho-val én is így vagyok - azt a kettőt én sem szeretem. De a többit igen.
Ááá, mai nap, jó lesz, és maradok táncolni, ha véget ér a mai nap...:)

Sophie írta...

Sajnálom,hogy rosszkedved van...
Nem rossz írónak tartom Coelho-t,de én nem érzek semmit az írásaiban,és ez idegesít nagyon.
Elolvastam először,mondom egy kis Márqez koppintás,no para.Jólvan,mondta egy bölcsész barátom,most nézd meg,azt,hány mondat értelmes belőle.Hát nem sok.
És felbasztam az agyam,hogy átcsesz mindenkit a palánkon.
De ez csak az én véleményem,és nem téged akarlak bántani,ha olyan dolgokat fikázok,amit te szeretsz...Neharimari:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails