2009. február 28., szombat

Vacsoracsata.

Sajnálom evcsi., de a Péntek estém mégsem volt otthonülős.
Hívott Nacus, hogy menjek el velük palacsintázni.
Hát elmentem :D

Nacussal találkozó a 41-esen, majd be az interspárba inniért, ami végül is "közkívánatra" sveppssz szőlő lett, amit természetesen Nacusnak az árkád közepén fel kellett avatnia. közben persze "Somewhere over the rainbow", meg "ahh Edward, te egy istenkirály vagy, légy az enyém csak az enyém". De mielőtt még megízlelhette volna a szőlőlé aromáját odajött egy bácsi, aki valamit mormogott. Egymásranéztünk, és elszaladtunk. Nacus szerint meg akart minket erőszakolni. szerintem csak az időt akarta megtudakolni. De lehet, hogy csak énekelt velünk. Ki tudja...

Konzumnál találkozó Bogival és Nórával akik késtek... najó mi késtünk, de csak 20 percet.

Innen átgyalogoltuk Bettiékhez (ex-táncostársam), ahol betti meg Lolita ♥ már javában sütétta a sós palacsintát. Aztán Nacus bekeverte a fini kókuszos-túros töltelékét, mi meg Bogival "bezárkóztunk" Betti szobájába, és volt egy olyan igazán nagy lelkis beszélgetésünk, ami már kellett nagyon, mert nem vagyok jól mostanában.
A szobában felfedeztem egy nagyonnagy katicát és egy olyan izét... jah megvan, egy nagyon nagy ZacEfront :D

Aztán evés (Jobbágy és Úrinő kontrasztokkal), aztán táncolás, Bogival Éjfél éneklés, meg I Will Always Love You, meg már nem is tudom... Jah persze, hát Szeretni Valakit Valamiért :D :D

Aztán szerencsétlenekedtünk a vizipipával, de végülis sikerünk lett :D Csak az asztal erről nem így vélekedik... :/

Szóval nagyon jól éreztem magam, szerintem az este felhőtlen volt, a hangulat szuperjóra sikeredett, a kaja fini volt, csak béhol érződött a citrom, ami sztem nem kellett volna bele, mindenesetre Betti kitűnő háziasszony, így a mai estére 9, azaz 9 pontot adok :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

hahahaa :D tényleg jó volt
(egy szív a nevem mellett aww :D <3)

Samu írta...

Így van:D Csak te kaptál szivet :D :D ♥♥

evcsi írta...

még én sem. :( nem háborodok fel. :)
én itthon ültem. :O filmet néztem. és forró kakaót ittam. csomószor eszembe jutottál. <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails