2009. február 14., szombat

Valentin♥

Számomra a Valentin nap elsődlegesen inkább a szeret, mint a szerelem ünnepe.
A szereteté, a barátok felé. Szereteté családtagjaink irányába...
Tudom ez olyan, mint a Karácsony, de valahogy mégse... ezt tán nem érzi mindenki, de ez van. Én szeretem ezt a napot, szeretem ilyenkor meglepni a szeretteimet valami személyes aprósággal, és nem érdekel melyik országtól vettük át, vagy hogy csak a pénzről szól-e....
Örülök, hogy van ez a nap, mert ilyenkor talán eszünkbe jutnak azok, akiket szeretünk, ha már az év rohanó napjain nem is mindig gondolunk rájuk... akárhogy is, nekem ez egy kedves nap.

Ezért szeretnék minden blog olvasómnak és barátomnak nagyon boldog Valentin Napot kívánni.

A homemade üdvözlő lapot aki még nem kapta meg, az a jövő hét folyamán megkapja /Így pl Sziróna, aki még soha életében nem kapott, és én leszek az első^^/
http://z.about.com/d/chemistry/1/0/d/a/valentine.jpg

4 megjegyzés:

Sophie írta...

Hát szerintem se annyira a szerelemről. Én pl mostanáig csak a barátaimtól kaptam ajándékot. Ill. ha csak arról szólna,akkor akinek nincs párja az nagyon rosszul érezné magát...Engem legalábbis rosszul érintett,hogy ha nem osztogatnának rózsát a városháza előtt,senki le se fosna:(
Boldog Valentint!:D

Jenny írta...

hát egyet értek veled Samu!!!:)
Joo,szép nap ez a "szeretet ünnepe"!
Boldog Valentinnapot!!:)(K)♥♥♥

:)puxa

coff írta...

f.f. <3

köszönöm a meglepi telcsit:):)
pusssza

Szirona írta...

nagyon aranyos vagy! Neked is boldog valentin-napot!!! puszi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails