2009. március 21., szombat



Jó rég nem írtam, főleg nem említésre méltót.
De igazából semmi világmegváltó, semmi nagy esemény nem történt velem...
Csókolgatom a Madonna jegyem, mint koldus az 5 Forintost....
Olvasgatok, viszonylag sokat...
Irodalom kisÉrettségi tételeket dolgozgatok ki, ha nagyon nincs más dolgom... meg akkor is, ha van :D Én élvezem ezeket :D Csak lefárasztanak szellemileg... Már csomót gondolkodok, hogy melyek azok a tételek, amiknek nagyon örülnék, ha kihúznám, és mik azok, amiktől a falra másznék.
Bets of kategória:
No.1 : Madách: Az Ember Tragédiája - Szent Biblia
No.2 : Arany János balladaköltészete - Homérosz: Odüsszeia
No.3 : Shakespeare korabeli színház+ Rómeó és Júlia - Jókai : Az aranyember elemzése

Worst os kategória:
No.1 : Janus Pannonius költészete
No.2 : Himnusz és Szózat összehasonlító elemzése
No.3 : Az összes hülye életműtétel :S :S

Töriben meg a 20 tételből csak a Reformációt akarom, a többit nem... :S...

Aztán ma megint lövöldöztem, igaz, ma egy madarat se sikerült elmerítenem az alvilági Sztüx folyóban, de hát én megpróbáltam!!

És vettem egy ugyanolyan inget, mint a fehér csíkos, ill narisari-bordó csíkos, tudjátok, amikkel a hét végén pompáztam, csak ez most világoskék-fehér-fekete csíkos... és annyira megy mindegyikhez a csíkos sálam, meg a barna kendősálam, hogy csak na! :D
Közben természetesen felemás zokni, mert hát ez olyasmi védjegyem, mint a sál. Csak a zoknitémát sokan nem értik meg, és igénytelenségnek titulálják.
Na tőlük megkérdezném azt, amivel Andival szivatjuk egymást -- MIÉRT NEM MÉSZ EL AZ ANYÁDBA?!--

És tiszteletbeli Széchenyis diák leszek úgy érzem, hiszen nemcsak, hogy a fele iskola ismer engem név szerint, hanem mert a héten már kétszer is ott tanyáztam, és ezt a jó szokásomat meg akarom tartani a közeljövőben is... különben is, Nacussal úgyis fellépünk a Széchenyis Ki mit tud?-on... És szerintem ilyen jó a viszony Nóra, Nacus, Bogi, Patri és köztem már régen nem volt... Jajj, most kapcsolok, Ilduskám 4 óra múlva már javában 18 lesz :D :D

Mindenki frissített a blogján az elmúlt pár hónapban, én meg caupán megkaticásodtam, meg gyerekfutásosodtam, meg hősösödtem, meg ennyien olvasnakosodtam... Mit kellene frissítenem? Ti mit szeretnétek még? Kell ennél több? Legyen kevesebb? Ki mit szeretne ?!

Ahhoz képest, hogy az elején azt írtam, semmi nem történt velem, mégiscsak lett egy szép kis bejegyzés, nem?!:D

Na jó, most akkor kommentjeiteket várva elsétálok, követve a Sárga Téglás Utat, ami egyszer tán eljuttat a nagy varázslóhoz, aki Smaragdvárosban él.
http://www.leftnewsandviews.com/wp-content/uploads/2009/02/yellow_brick_road.jpg

Byebye.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

tetszik ez a bejegyzés.:)
mikor kirándulunk már?!:)

Samu írta...

Nem tudom :S
Majd a sok szar kisértettségi után, akkor már úgyis szép lesz az idő, megyünk piknikezni, mit szólsz? :D

Névtelen írta...

várom már!:)

Samu írta...

Hihi:) Én is :):)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails