2009. április 16., csütörtök

2. forduló: kipipálva

Töri írásbeliben bár van már 2 hibám, az tuti, de remélem több nem nagyon lesz :D Szerintem elég könnyű volt, jogos, hisz mindkét osztálynak meg kellett tudnia írni, és 45 perc alatt ki kellett tölteni. De nem kiabálom el, remélem azért a 21 pont meglesz, és akkor lesz egy 5ös kis érettségim :D Jó lenne :D:D
Magyar szóbeli... hát szerintem Janus után a legszarabb tételt sikeredett kihúznom (bár Petőfinek se örültem volna, és még egy párnak sem, de amit húztam, tényleg a legratyibb :S), a Himnusz és a Szózat összehasonlító elemzése. fujj. áááá. Wáááá. Blááá...
De hát így is sikerült ötöse elmondanom, 50 pontom lett a 60 ból, ami azért elég jó, nem?:D
Az össz 200 pontból akkor már megvan 110 :D

Délután 4000 forintért vettem könyveket, és most nekem betelt a mókatáram, egy jó darabig szüneteltetem a könyvvásárlást. Bazz, ma is hazaállítottam 7 kötettel :D :D
És a néni adott 5 forint engedményt egy gyömbérinniből, nehogy már ezen múljon a boldogságom :D :D

Ez de hosszú bejegyzésre sikeredett :D

Akkor legyen egy kis játék:)
Melyik sztár látható a lenti képen?

3 megjegyzés:

Bogi írta...

Túl vagy rajta! És még milyen jól! Gratú! :)

Drew Berrymore :D

(Szex és New York: Carrie-nek az e részi pasija már volt Rachel Greené is.:D)

Névtelen írta...

Bogi! ezt én akartam! én is tudtam, ez az ET-ből van:D

Jenny írta...

szintén Gratulálok Samu !!! ügyi vagy!!!:D:);)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails