2009. április 28., kedd

Non sum, quod fueram...

Kezdem átlépni a két könyv közötti határt...
De nem akarom átlépni...
És mégis...
"Próbáltam hős lenni és szent, nekem egyik se ment."

Miért elég egy perc is ahhoz, hogy megváltozzanak az érzelmeim?!
Miért vagyok hangulatember?

Alig várom már ezt a pár napot... kell egy kis szünet.
Amikor csak magammal foglalkozok.
Csak azt teszem, ami nekem jó.
Irodalmazok, bioszozok kicsit....
Írok, mert az is jó.
Sok sok film és DVD.
És persze rengeteg olvasás.
Kicsit csak magamnak lenni.
Eljárogatni a barátaimmal erre-arra.
Hajat is festetek majd.

Film tervek: Napsütötte Toszkána; Elfújta a szél; Britney Spears: Álmok útján; Otthon, a világ végén; QAF; Született Feleségek és Dr. Addison lemaradások pótlása...

De jó lesz.
És már csak 3 nap...
Csak odáig ki kell még valahogy bírni.

6 megjegyzés:

Bogi írta...

Az Otthon a világ végént én is szívesen megnézném, mert én is olvastam.^^
Esetleg megtehetnénk együtt?:)

Sophie írta...

Nekem is nagyon változik a hangulatom...
Télleg nagyon pihend ki magad,mert a finálé még hátravan=)

Samu írta...

Bogi, oké. Együtt. filmezéééés :D Ezazz:) Dzsászt Jú end míí ♥

TZsibogyó, te most érettségizel, ugye? Nagyon nagyon drukkolok.
Igen, pihizek...mert jön a finálé valóban.

Névtelen írta...

A Napsütötte Toszkána szerintem jóó:)
csók butanyúl:P

Sophie írta...

Én csak angolból...Kéttannyelvűbe járok,szal van még egy évem:D
Az osztályozóm ötöööös lett:D

Samu írta...

ügyes vagy gratulaaa :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails