2009. május 2., szombat

filmek.

Ma úgy volt filmes napot tartunk Bogival. Nem így lett, mert egyikünk se kereste a másikat az ügy érdekében, de én bátorkodtam nem elfecsérelni egy magányos szombatomat, hanem filmeztem.

Reggel megnéztem a Hannah Montana - a film-et, é hát nagyon tetszett :D Mondjuk én a sorozatot is szeretem igaz ez elütött eléggé a megszokott Hannah Montana sorozattól, de nagyon jó volt végül is.


Utána következett az Alkonyat -végig szenvedtem szinkronosan, és a végére már megtetszett... bár Eward hangja nem igazán az akit elképzeltem, és James-hangtól egyenesen a falra mászok, de hát ez van na. Anyuval néztük, és neki is tetszett, és el akarja olvasni a könyvet. Megértem. Ki ne értené?!:D



És végül következett Az Órák című Michael Cunningham ( Otthon a világ végén ) regény filmváltozata. Nagyon jó volt, de kurvára tragikus, és rettenetesen nincs benne happy end, sőt az egész filmet méár az első képsoroktól körüllengi a dráma, és a halál. Öngyilkos jelölteknek nem ajánlom, mert rettenet nagy löketet ad. Az utolsó 2 percben döbbentem le az egész filmen. ááá. Nagyon nagyon jó. És nagyon nagyon borzasztó a mondanivalója :S Ennél tökéletesebb szereposztás pedig nem is létezhet: Meryl Streep, Julianne Moore és Nicole Kidman :)


Hát, tudom ez kevés, de egyelőre ez a nap termése. Bár lehet még most berakok vmi kis filmecskét, és próbálom feledni az Órák letargiáját, ami, egyben csodálatos is.

7 megjegyzés:

coff írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
coff írta...

szar ez a kommentelősdi, nem küldi el, amit írok..sokadszorra. :@

képzeld, rávettem magam az alkonyatra, és jobban tetszett, mint képzeltem. és mindenképp el fogom olvasni a könyvet is.. :)
hm.. az órák megvan neked? (kölcsön tudnád adni??)

[funky? gyros? becsücsülés vhova?]

Samu írta...

de megjeleníti, csak nekem jóvá kell azt hagynom:P Így szűröm ki a sok utálkozó kommentet (Hál' Istennek egyre kevesebb) szal alap h a szünetben még gyros és funky, és akkor majd adom az Órákat is, de angol + feliratot tudok mellé adni :D

coff írta...

jaja, tudom, hogy jóvá kell hagynod.. de a múltkor az alkonyat quizhez is írtam, de látod, azt nem jeleníti meg.. meg most is kilépett, azért hittem azt, h nem tudok.. de most mükszik:)

Samu írta...

most müxiik igenn:D:D:D:

Szirona írta...

huhh. basszus én úgy tudtam, hogy az Órák egy Virginia Woolf könyvből készült, de most látom, hogy tévedtem. no sebaj. azért jobb később, mint soha. :) amúgy nekem az egyik kedvenc fimem az Órák. :) és imádom Ed Harrist, egyszerűen hihetetlen faszi. annyi remek filmje van. rohadtjó színész.
más: színjátszóval mi van? úgy látom, hogy nem lesz belőle semmi. vissza lehet mondani azt a fellépést? (amit nem is tudok, hogy mikor van:S)

Samu írta...

szombaton van. és visszamondásról szó sincs :D Holnap hívlak :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails