2009. május 21., csütörtök

" A nevem Harvey Milk és toborozni jöttem!"

http://www.collider.com/uploads/imageGallery/Milk/milk_movie_poster.jpg
Tudom, tudom gáz, hogy még csak most jutottam el ide, hogy megnézzem a Milk c. 2 oscar-os filmet, de hát mit lehet tenni (el se merem akkor mondani, hogy A felolvasó-t még mindig nem láttam:S).

De a lényeg, megnéztem, és annyira jó, hogy az hihetetlen. 2 óra alatt Harvey Milk előlépett örök érvényű példaképemmé, és nem értem, miért a Gettómilliomos lett az év filmje, miért nem ez. no mindegy. A film egyébként a híres melegjogi aktivista, Harvey Milk tevékeny éveit mutatja be, és tragikus (merénylet általi) halálát.
http://www.pinknews.co.uk/images/seanpennmilk.jpg

Szégyen, nem szégyen, mikor végére ért a film, és mutatták a gyászoló tömeget, és elmondták, hogy kivel mi történt, elsírtam magam. Nem hizstérikusan bömböltem, és nem is csak egy két cseppet préseltem ki magamból, hanem szolídan, de sírtam. Azt hiszem Az Órák és az Alkonyat után a Milk is fellépett a kedvenc filmjeim ranglétrára.
Aki teheti, nézze meg! Akár velem :D

Kicsit talán sikerül megértenie, ha eddig nem tudott.

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Nekem megvan a Felolvasó ha kell, kölcsönadom. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails