2009. június 17., szerda

11óra

11 óra van.
Citromot eszek, amit a hideg citromkarikás-ásványvizemből halászok ki. Ez az az ital, amit inni fogok örökké. Nem kell más, csak kávé, light kóla, citromos ásványvíz, és persze alkohol. De több ilyen szartrutyi nem. Vagy ki tudja. De egyelőre nem. Csak citromos ásványvíz.

Kell nekem egy ilyen Jade kereszt.
http://www.fastrade.com/Arts/DSCN0083.jpg Nem kell, hogy pont ilyen legyen, a lényeg, hogy jade kőből legyen. imádom a jade követ.
Kell egy fekete bőrszíj. Ja, meg a héten kell mennem venni gyöngyöket, barnát, fehéret, meg narancssárgát, mert ma láttam egy kurvajó karkötőt egy srácon, és hát nekem olyan kell.
Hopp, megettem még egy citromot. Azt is lehet, hogy kell venni holnap. Meg ki kell pakolni a szobámat, és butanyúlnak kell előkaparnom egy kanadai zászlót.
Nah, megyek, MSNezgetek egy icipicit Brigusommal, aztán alszok, mert hát holnap reggel Nóri legújabb hobbijának, a "hajnali futásnak" hódolunk, vagyis fél 7kor már elkezdünk futni, de megint csak 2 kilométert, mert már eltunyultunk :)
Aztán Bettivel is kéne beszélnem, mert a héten már akarok menni gyúrni.
Ja, meg holnap este névnapi buliba megyek Laukámmal :] Meg Janival, meg egy ismeretlennel, akit Lau szerint bírni fogok.
Hehe, Brigi győzköd, hogy egyek, és éljek egészséges életet. De hát én azt élek :] Csupa Absinthe, és Tequila, Vodka, meg bor. Ez az egészség, nem? Úgy is fogok enni. Majd, ha már nagyon éhes leszek. most egy napot mindenki kibír, nem? Nah, ha olvasod a Blogom, megígérem, eszek holnap egy pirítóst. És ez még mind csak hülyeség. Ha éhes leszek enni fogok.
Vagy nem. De hát ezt miért is írom ide?! Nem hiszem, hogy bárkit is érdekelne, hogy eszem.é, avagy nem-é:D Najó, Brigusom érdekli. Ő olyan, mint egy ilyen gondos-dolgos nővérke, aki egyben bizalmas jó barát :) Örülök, hogy van nekem. És Pénteken meg fogja nyerni a szépségversenyt. Tudom. Mert győztes. Mert mi győztesek vagyunk. De nekem már akkor is szépségkirálynő. Törődik velem:] Jó, nem mint ha más nem törődne velem, na, ne legyen ám senki féltékeny :) Hjajjj, Brigus Brigus... hány éve is már? 5 :P :)
11 óra 14-van. 14 perc alatt mennyi idegölően izgalmas hülyeséget tudtam összeszedni...

1 megjegyzés:

Szépségkirálynőd írta...

<3 :P :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails