2009. június 1., hétfő

3 in 1

Sziasztok:] Ez egy olyan bejegyzés lesz, mint a képen látható Nescafé 3 in 1 :D Vagyis egy bejegyzésben fogok leközölni három olyan bejegyzést, ami megérdemelne különálló helyet, de most akkor is egy nagy bejegyzésben írom le:P
Vágjunk bele:

1. Schrödinger macskája

Szóval megvolt a tökéletes este receptje, és minden hozzávalója:

1. Jó barát
2. Hangulatos hely
3. Ital
4. Zene- tánc
5. Fényképezés
6. Feeling és szeretet

Elkészítés: Végy egy nagyon jó barátot (jelen esetben ki más, mint Anitácskocskácska?! :] ), keverd össze magaddal, üljetek be egy hangulatos helybe, és igyatok (nem feltétlenül alkoholt), fényképezgessetek, zenéljetek (+ tánc), és adjatok a feelingeknek :)

Szal Zöldbe mentünk, limcsikéztünk, lelkiztünk, fényképezgettünk, és önfeledten táncoltunk, amikor is bejött egy srác és egy lány, a pincébe körülnézni, és kérdezték, h zavarnak-e:D ?Mondtuk nem, oké, elmentek. Aztán pár perc, és visszajöttek, 4 felessel, mondván, hogy hoztak nekünk inni, mert hát társulnának:D Mondjuk alap :D A lány pszichológia hallgató volt, a fiú meg ilyen polihisztor, a kvantumfizikától a csakrákig meg a sakkhoz hasonló bonyolultabb játékig mindent tudott :) De tényleg látszott mindkettőn, hogy nagyon értelmesek, és intelligensek. Nah, hát beszélgettünk, de rögvest odatévedt Jani bácsi, aki energiát adott a kezemnek, és a rádióban van műsora, és hihetetlen beszélőkéje van :D Nah, ők András, az okos fiú, és Janibácsi) elkezdtek beszélgetni a kvantummechanika egyik alapkísérletéről, Scrödinger "macskájáról". Hogy mi az, a wiki. szerint ez:

„Tegyük fel, hogy van egy macskám. Ezt beteszem egy ketrecbe, és a ketrec mellé odateszek egy radioaktív készítményt, amely percenként 50%-os valószínűséggel bocsát ki egy alfa-részecskét. Egy számlálót is odateszek, ami egy percre bekapcsol. Ha ez alatt a perc alatt jön egy alfa-részecske, akkor a számláló megindul, kinyit egy kis ajtót, bejön egy kémiai méreg, amitől a macska meghal. Ha pedig nem jött alfa-részecske ebben a percben, a macska életben marad. Én ezt nem figyelem. A kísérlet végén a macska állapotfüggvénye olyan, hogy a macska egy fél valószínűséggel él, és egy fél valószínűséggel halott. Heisenberg szerint – mondja Schrödinger – ha most hirtelen ránézek a macskára, attól a tekintettől a macska tényleg meghal, vagy a macska tényleg megél."

t kérem szépen, én ezt nem értem. Amennyiben valaki igen, kérem, magyarázza el nekem :D
Sajnos mennünk kellett 22:50 körül, hogy elérjük az utolsó buszt, amit végül is lekéstünk, és hát így hazagyalogolhattunk:D Élmény volt :D Anita félúton levált, én meg battyogtam tovább, és vártam, hogy szembejöjjön Nacus. Jött is, és vele volt Máté is. Beszélgettünk, és olyan szabad bölcsészeti témákra tévedtünk, hogy úgy éreztem, ez az este a filozófia estéje :D Nagyon jó volt:)
Pikcsörtájm:
2. Emlékes dobozka

Hát tegnap Nacusnál voltam délután, és dobozokba pakolgattunk minden Andráshoz kötődő cuccot. Plüssöket, parfümöket, szélcsengőket, CDket, piercingeket, mindent. Nagyon jól eset,t hogy engem hívott, hogy én segítsek neki lezárni végérvényesen a múltját. Dobozba pakoltunk mindent, és aztán azokat fel a szekrény tejére, és minimum egy évig nem szabad neki levennie onnan semmit. Szal tök jól esett, hogy engem hívott, mert ez azt jelenti, hogy tényleg nagyon jóban vagyunk ˛^^. És kapott tőlem rózsát :D Utána kávéztunk, és beszélgettünk a Nővérével, akit nagyon megkedveltem, mert közvetlen, vagány és jó arc :)

3. limcsis feeling night.

Tegnap este kitaláltam, hogy elviszem Nóra B.-t a Zöldbe, de sajna minden Vasárnap zárva van, és Nóra B. kitalálta, hogy "ha a hegy nem megy Mohamedhez..." elven tartsunk egy limcsipartit Nacussal hármasban az utcán. Közbe hívtuk Ildit is és Patrit is, és akkor lettünk jó sokan:D Volt rengeteg különböző ízű (de nagyon finom) limcsi, rahedli gyertya meg mécses, és az elején gitárszó, szóval abszolút fílinges volt, és kurva jól éreztem magam (bár játszottam a fejem, mert Nóra beszólt, de abban igaza van, hogy én osztok mindenkit, az OK., de ha engem, akk az már sértődés=> változni kell). Aztán hajnali egy körül hazakeveredtem ( a szünet minden napján éjfél után értem haza pár órával). Szabival megbeszéltük, hogy ma Aninéni, úgyhogy reggel matekoztam is, majd még megyek holnap is, és akkor most már reménykedek nagyon:)
Hát úgy ennyi van velem mostanság kedves olvasóim:]

Most megyek, de nem fogok sokáig tétlenkedni, mert lesz egy bejegyzésem a vágyaimról:]
addig is pussz.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails