2009. június 27., szombat

Egy helyben toporogva

Jól érzem magam.

Tegnap kitakarítottam, átalakítottam egy kicsit a szobát. Így a teknős is napközelben van, és a mini szobai üvegházam (florárium) is elnyerte a végleges helyét. Már csak be kell rendeznem, és be kell ültetnem. Csak nincs zsém orchidea földre, meg kell még virágföld... jah, és kavicsot se ártana szereznem. Fú basszus, mennyi még a dolgom addig, hogy be lehessen ültetni:D Na mindegy, amúgy tegnap Esztivel baumaxoltunk, és kinéztem egy nagyon aranyos növényt aljnövényzetnek, hihetetleül jó lesz... csak hát az is pénzbe kerül :D
De egy Gazos küld nekem húsevő növényeket, szóval a húsevő részt már ma meg kelll csinálnom. Egy kis lavórba fogok nekik mesterséges mocsarat létrehozni nekik, de azt jól eltüntetem, szóval nem fog nagyon látszódni... de nekik azért is külön kell lenniük, mert másfajta földet (tőzeg) igényelnek, és a többi vorágot kell tápoldatozni, de a husik meghalnak a táptól :S Szóval ennyi, jelenleg :) Ha majd elkészült, hozok róla képet. Majd teletömöm idővel orchideákkal meg broméliákkal, meg ilyesmikkel. mint egy kis dzsungel olyna lesz :D Wíííí :D Csak odáig még el kell jutni valahogy :D

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails