2009. július 4., szombat

A szerelem a levegőben van

Végeztem a melómmal.
Kitakarítottam a kisszobát.
Holnap jönnek Somítóék.
Megnéztem Cher- Farawell Tour koncert DVD-jét.
Mindjárt megyek, és rántok ki tököt, hogy vacsizzak.
Találtam egy verset, nagyon tetszik.
Csinost nemsoká' bemutatja bemutatja a barátja (?) az Anyukájának. Jajj, de izgulok érte! Ügyes legyél, kislány!!!

Weöres Sándor: Én is

Én is világot hódítani jöttem
s magamat meg nem hódíthatom.

Csak ostromolhatom nehéz kövekkel
vagy ámíthatom és becsaphatom.

Valaha én is úr akartam lenni
ó bár jó szolga lehetnék!

De jaj, szolga csak egy van: az Isten
s uraktól nyüzsög a végtelenség.

http://www.ibequeaththee.com/images/glimpse.jpg

1 megjegyzés:

pretty.girl írta...

Samu
Minden szuper volt, anyukája egy tündér!Köszi, hogy felhívtál! IMÁDLAK!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails