2009. augusztus 28., péntek

460--hát így állnak most a dolgok :)

Nemsokára indulok a boltba, hogy megvegyem az alapanyagokat.
Ma ugyanis virslivel, kolbásszal, és sajttal töltött sörkifliket fogok sütni a Bogi ottalvós estéjére.
Reggel már néztem pár beugrót, és írtam össze 30 váltolázas cuccot.
Aki szokta nézni, az tudja mi ez, na :D Mert, hogy mi folyton beugrózunk, és én ennek nagyon örülök.
Jaaj, kicsit elszontyolodtam, azt hittem, olyan fél5-5 körül lehet megint menni Bogihoz... erre kiderült, este 7kor... mindegy, legalább lesz időm bőven megsütni a kifliket, lefürdeni, Beugró feladatokon gondolkodni, és ha okosan gazdálkodok az időmmel, még olvashatok is egy kis Szerb Antalt.
Utas és holdvilág.
A hátoldali tartalom nem nagyon fogott meg, de az eszme, ami végigjárja a könyvet, az nagyon érdekel és kíváncsi vagyok rá, mi fog kisülni belőle. Kisülni...hát igen, gondolataim egész nap a konyhában járnak, mert már alig várom, hogy ismét nekiálljak sütni.
Komolyan mondom olyan jó, felszabadító érzés, csak kevergetni a hozzávalókat, gyúrni, nyújtani, szaggatni, tekerni, tölteni...figyelni, ahogy ropogósra sül :D :D Ugye büszke vagy rám Julia Child :D ?

Tegnap éjjel R-el arról bezséltünk, hogy majd a szülinapomon milyen igazán jó lesz egymáshoz simulva önfeledten táncolni.
Jááj, de várom már :D
És 8 nap és látom.
Várom, de azért félek is kissé...

Jaj, elkülönítettem a há mögött egy kis földes részt, ahol is virágos-zöldséges kertet fogok csinálni :D Nagyon para, nem :D?
Már bezséltem is Ilikével (gazostársam), és mondta, hogy majd küld paradicsom magokat :D
És Female (sintén gazos) pedig küld paprika palántákat.

Hát nem fantörpikus? :D
Jááj, ma megint rengeteg Madonnát néztem, és még mindig hihetetlen, hogy láttam élőben :D :D
Szeretleeek Madge ♥♥♥

Ja, és ráleltem Lufa blogjára is, aki épp Finnországban éli vígan az életét, de legalább így tudom, mi történik vele :D
És Nikuu blogját is kiraktam a bloglistára :D
Nah jó, most megyek, aztán majd még jövök pikcsörtájm-al, a kis sörkiflieimmel :D:D

3 megjegyzés:

puding. írta...

én blogomat nem reklámozod. *megsértődik* : (

Andus írta...

persze, hiszen te vagy az igazi Nigella:)

Samu írta...

Puding, kiraklak téged is.

Andi, ez így van :D Én vagyok az igazi Nigella:D
Pikcsörtálymról természetesen elfeledkeztem :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails