2009. augusztus 23., vasárnap

I love candy, even if it hard. Because hard candy is so STICKY AND SO SWEET!!!

Este 9 óra, a helyszín: Kincsem Park.
Kigyulladnak a reflektorok, két hatalmas schwarovski kristállyal kirakott "M" betű rózsaszínen veri vissza a fényt. A színpadon Paul Okanfeld, a híres lemezlovas, a ritmus dübörög-
Este 10 óra, a helyszín: Kincsem Park.
A színpadon a 3 óriáskivetítőn (és a nézőtéri 2-őn) egy kemény cukorka kezd el gurulni, ízesítik, csinosítják. Egyszer csak a középső kivetítő elkezd darabokra törni, minden egyes darab a levegőbe emelkedik. Mögötte még egy egy kivetítőt láthatunk hátulról. Mikor az utolsó kivetítő darab is a levegőben van, és ott egybeforrt, a kisebb kivetítő  elkezd forogni. A gigantikus székben, szétvetett lábakkal, egyik kezében pálcával, a másikban mikrofonnal, fekete ruhában, vállár omló szőke hajjal ott ül a POP világ élő legnagyobb legendája és ikonja... Madonna.http://img.mediaspanonline.com/5899/2987685.jpg

És kezdetét vette az őrjöngés. Nem csak a nézőtéren, a színpadon is. Madonna ugrál, táncol, és énekli a Candy Shop mixelt verzióját. És én, mámortól tocsogó szemmel még azt is láthatom, a magam 15 ezres gagyi jegyével, hogy hogy libeg a haja, látni lehetett a kezét, ahogy játszik a gitáron. Láttam, ahogy a szoknyája fodrozódik egy egy számnál, sőt a segge is tökéletesen kivehető, és nagyon formás.
2 órán keresztül nyomta
Természetesen nem felejtett el nővel smárolni a színpadon most sem (igen, élőben láttam Madonna leszbi csókját / és én is arra a következtetésre jutottam, hogy rokonok vagyunk :D).
Iszonyatos partit csapott le, rengeteg régebbi számmal (legnagyobb örömömre), igaz fel voltak mixelve. De akkor is élőben hallhattam pl.: Egy like a prayer-t, vagy egy La isla bonita-t, Music-ot... :D
Volt egy kis cigányzenei közjáték is :D
Madonna legalább 5ször cserélt ruhát. :D Természetesen rúdon is táncolt, nem maradhatott el az sem. Fetrengett a földön.:D A levegőben :D Énekelt, kiabált, befuckolt, sokszor mondta, hogy Hángöri meg Bjudapeszt :D
De aztán sajna jött a Give It To Me, az utolsó szám, és a kivetítőn megjelent a Game Over felirat. Madonna integetett, mosolygott (ezt csak a kiveítőn láttam az arcát nem láttam tisztán, ahhoz kicsit messze volt :( ). Aztán a tömeg visszatapsolt, de Én megindultam a kijárat felé, mert egy igazi Madonna rajongó tudja, hogy 25 éves pályafutása alatt a Drowned World Tour-ig tudták visszatapsolni, utána soha sem jött vissza a színpadra, ha lement róla.
Én meg nem csak egy Madonna napszemüveggel, Madonna pólóval és Madonna könyvel tértem haza, hanem egy fenomenális koncert élményeivel, mert igen is láttam, hallottam élőben Madonnát :D És ez -szerintem- nem olyan dolog, amit minden 2. ember elmondhat magról :)
"Come on Hungary! Are you ready to jump? I SAY, BUDAPEST, ARE YOU READY?! "

http://hellobroker.hu/userfiles/image/madonna_sticky_sweet.jpg

2 megjegyzés:

nikúú. írta...

:) nem is kell,h mondjam,h boldog névnapot. látom, nagyon boldog. (KL)

Névtelen írta...

Igen... csatlakozom az előzőhöz :) Boldog névnapot drága. A többit meg majd élőben meséld el/mutasd meg. Puszi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails