2009. augusztus 26., szerda

Lassan a végéhez ér a szobámban a nyár végi nagytakarítás.
Rend van az én kis üregemben.
Oké, természetesen még hagy némi kívánni valót a rend, és a könyvespolc még mindig azt az érzést kelti az idegenben, hogy menten rádől, de én tudom, hogy ha csak a szentlélek is, de az egyben tartja.
Szóval úgy néz ki el tudok menni Szaszi buliba.

Megint horribilis összegekbe kerülök a családnak. A számlám egyszerűen iszonyat. Tényleg ennyit telefonálok? Jézusom... mindegy, a névnapi ajándékpénzem rámegy, és még mindig messze van a végösszeg.
Épp ezért elhatároztam, nem akarok ilyen életet. Nélkülözést, minden kis pennynek örülést, fillérekből élést.
Nem. Nekem nem ez kell. Fényes élet inkább... szóval megyek Kaposvárra.

Akarok venni magamnak egy szinesgyúrma csomagot. Annyira szeretek gyurmázni, és akarok a barátaimnak, kisöcsémnek, magamnak gyurmázni :D Olyan jó lenne :D Tudom, 18 vagyok, de az istenért, sose növök fel.

1 megjegyzés:

puding. írta...

deeeearanyos :')

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails