2009. augusztus 7., péntek

Okos, helyes és még sütni főzni is tud. mi az? A Samu.

Hát megint garázdálkodtam a konyhában, felbátorodva a kicsit folyós krémű (de az se az én hibám, hanem az ABC-é) Baracktortám sikerén. Most egy komplett családi vacsora elkészítésére adtam a fejem.
A menü Pizza volt.
Oké, tudom, hogy nem a legnehezebb ételek egyike, de azért még is csak most csináltam elsőnek :D

Receptjét Böbsitől lestem, sok sok jó dolgot lehet itt találni, lessétek meg ti is :)

Íme az első fázisban, a nyers tészta a tepsi alján :)



Ezt megkentem az alappal, ami összepürésített csirkepörkölt (mai ebéd maradék :D) és paradicsomszószból állt. Nagyon finom volt. A fenti kép jobb oldalán látható a szósz, és a paradicsomos üveg romjai.

Aztán jött rá a kolbász, és szalámi, aztán egy réteg füstölt sajt + trapista sajt, még egy réteg szalámi, és a végére egy újabb réteg trapista.
Így nézett ki:



Aztán 200 fokon fél óra alatt ilyenné változott:



Jó étvággyal megettük :D

2 megjegyzés:

Bogi írta...

Nagyon büszke vagyok, drágám! :)

Samu írta...

kösszi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails