2009. október 6., kedd

ennek a bejegyzésnek nem adok címet.

Itt ülök a Boginál. A körömpolírozásról beszélünk. Jajj, jól jönne nekem most. Nincs biosz fakt. Brózik beteg (?), vagy csak szimplán nincs iskolában, lényeg, hogy nem kell ökológiáznunk. Éljen éljen éééés éljen. 3ra megyek vissza Deák elé, Lauval megyünk városba ajándékot venni SziJaninak. Mert hogy őszkinhedsége ma ünnepli 16. szülinapját. Aztán szerintem hazamegyek. Vagyis megyünk, mert hogy Laura is ott lakik, ahol ich. Pontosabban ott, ahol a Nacus. Mindegy. És otthon pakolhatok. Jujjdefasza. Különben anyám újabb egy hónapot mér rám. Mint már az előző bejegyzésben rávilágítottam, kibaszott egy világ ez. A felnőtt kor bonyodalmas nehézségei.
Irodalmon pedig (már múlt héten) megkaptam a könyvlistát, ami az emelt érettségire kell. 30 könyvet kell elolvasnom. A listát majd délután leközlöm. Valahol otthon van. Most már el is kezdtem az egyiket. Sarkadi Imre : Elveszett paradicsom. Tetszik nagyon. De hát még csak a legelején tartok. Otthon folytatom. Jaj de akkor hogy lesz rend?! Meg a csütörtöki töri témazáróra is kellene tanulni. Elvégre még is csak pontot ér?
Sebaj, kibírom. Pénteken úgy sincs iskola. Hála istennek!
Csak odáig bírjuk ki.

1 megjegyzés:

Zsopi írta...

Samu!

Ugyammár, rendrakás, mi az neked? Ugyammár töri témazáró, mi az neked? Tudod, hogy azért kell csendben maradni, mert Risöl jő, és hiába nem az a tananyag mostanra, de attól még lenyomod! :)

Drukkolok.
Zs

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails