2009. október 22., csütörtök

Legközelebb

Újra visszatértem ama (rossz?) szokásomhoz, hogy kellő kreativitás híján a Született Feleségek epizódjainak címeit adjam bejegyzéseimhez. Már kivégeztem régen az első évadot, most elkezdtem a másodikat. Aztán ha befejeztem meglátom, lesz-e kedvem elkezdeni a harmadikat is... majd a jövő meghozza... nem? De. Naugye.

Holnap jön Soma Marci. Jajjdejó. Annyira hiányoztak, annyira ki akarom magamat panaszkodni nekik, annyira akarom már, hogy itt legyenek. Szeretem őket nagyon. Remélem tudják (kérdőjel).
No tessék, bele gondoltam, hogy mi miatt kell panaszkodni, és most elszomorodtam. Hát én már csak ilyen retardált aberrált vagyok, ahogy andus (meglehetősen kedvesen) szokta volt mondani.

Aztán ma kaptam egy levelet Ilikétől, az elmúlt másfél hétben ez már a harmadik (Egyszer Csokit küldött, hogy ne szomorkodjak, egyszer egy gazos társunk verseit, most pedig két kis csíptetőt. Ilyen csipeszre felragasztott narancssárga virágfejet, és egy félig fa-félig filc anyagú falevelet. Olyan szépek, és narancssárgák, és ősz, és áhh dejóóó:) )

Meg ne feledkezzek arról, hogy Zsopi (15. hét) is küldött nekem csokit, és egy levélkét, amiben egy Áprily ( ) versből idéz.

Sóval köszönöm nekik ezeket a meglepiket, és azt, hogy ennyire törődnek velem, olyan messzi vidékekről is :)

Jáá, meg ma voltunk moziban. A Nap utcai fiúk. Tetszett. Adta. Holnap d.u. 3 kor az m1-en. Nézem (vagy felvetetem?). Nem tudom. De nekem bejövős. Olyan kicsit limonádés. Kicsit semmilyen. De nekem bejövős.

De aztán van nem-öröm is a mai napban, nem jött meg a Madonna könyv, amit már múlt héten Kedden befizettem. Legközelebb max. Hétfőn jöhet meg. Addig megpusztuluk. Kell már az a rohadt könyv.

2 megjegyzés:

Szirona írta...

szia Samukám! nagyon régen beszéltünk, ill. találkoztunk! megadhatnád a címed, hogy levelezzünk, vagy találkozhatnánk is! :) mit szólsz?

Bogi írta...

Majd ha végzel a Szülifelikkel, akkor igényt tartanék rájuk.^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails