2009. október 4., vasárnap

Sweet 18:) Avagy a tegnapi partiról faggattam a vendégeket:)

ANDI
Andi üzenete:

*nem vállalom
Samu üzenete:
*dede:D:D
Andi üzenete:
*áá
*gecijó volt
Samu üzenete:
*szerintem is :D:D:D
Andi üzenete:
*nem baj hogy felére nem emlékszek:)
Samu üzenete:
*nem xd:D:D

NACUS
Samu üzenete:

*igen:D?
*és hogy érezted magad tegnap?
N a C u s glam 'n' roll üzenete:
*nagyon jó volt! :D óriási volt a hangulat *___*
*meg jó volt denszelni:D
*kár, h nem készültek képek
Samu üzenete:
*jaja:S:S:S
*mire denszeltünk?
N a C u s glam 'n' roll üzenete:
*ööö:D várj, nem tudom XD
*de jó volt:D

LAura
Samu üzenete:
*jaj, semmi gond
*remélem jól éreztétek magatokat
*mi éjszakai járattal mentünk haza
Laura üzenete:
*kurva jól, a Jani is mondta h nem is gondolta voltna h ilyen jó lessz:)
*mi gyalog:D
*egy óra alatt hazaértünk:D
Samu üzenete:
*jaja
*nekem is annyi :D
*olyan jó éreztem magam én i
*tök jó volt
*hogy eljöttetek:)
Laura üzenete:
*jaja, sztem
*jó volt a buli
*még zép h eljöttünk:)
Samu üzenete:
*jujj:)
*és nem natkoztatok?
Laura üzenete:
*nem, dehogyis
*hallod
*a Szabinával tök jól elbeszélgettünk, elmentünk vele wc-re, és be akart mennni, erre ott bennt volt egy pasi meg egy csaj, és dugni akartak, már eléggé belemelegedtek
*annyira gáz voltxD
Samu üzenete:
*xdxd
Laura üzenete:
*kegyetlen volt

ERIKA
Samu üzenete:
*na szia
*na milyen vot tegnap?
erimeri (neeeeeeeeeeeeeem) üzenete:
*szija:X
*nagyon király volt tegnap köszönjük a meghívást :D




Köszönöm mindenkinek! SwEeT EiGhTeEn :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem tudom láttad e de irtam iwiw üzenúfalra de h biztos legyen mégegyszer boldog szülinapot kívánok uncsiTESÓM:Dvégre legaálisan vehetsz már piát meg stb:Pfasza buli lehetett:)pacsi

Soma

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails