2009. november 15., vasárnap

attól, hogy az ember beteg, még lehet kreatív



Most "jól" vagyok. Csupán hőemelkedésem van, a fejem lüktet és a végtagjaim fájnak. Folyik az orrom, köhögök, tüsszögök és a torkom nagyon fáj. De lázam nincs. Juhú.
Mamival főzettem magamnak pörköltcukros hagymateát, ami ihatatlan, de kiskoromban, amikor beteg voltam,ő mindig ezt adott inni, és most sem akartam enélkül a ragacsos, émelyítően édes nedű nélkül lábadozni.
De nem csak ezt ittam ma.
Mivel beteg vagyok, ezért sok sok mézes teát szürcsölök. És ugyebár nagyon szeretem a kávét, de nem ittam reggel, és ekkor a fejemben lejátszódott egy egyenlet:
méz+kávé= melange


És akkor eltökélt szándékom volt melange-ot főzni.
És meg is tettem!

Íme az eredmény:





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ahhh, istenem! :DDDDDD

nacus

Samu írta...

Most miért? Nem jó? :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails