2009. november 4., szerda

confessions

Luc:
Iszonyat nagy belső értékeid vannak és nem kamatoztatod. Egy egérfejű bunkó miatt bánkódsz, vedd észre...
nem ő volt az egyetlen ember az életben, akinek kellettél. Kelleni fogsz másnak is. Az talán majd nem lesz ilyen tahó, és nem dob el.
Ennyi
Ilyen bunkóra nem kell szeretetteljesen gondolni





Samu



jobban szerettem őt, mint ő engem
sőt
sokkal jobban
jobban, mint megérdemelte volna


és többet bánkódok mint amit megérdemelt volna


nem kellene arra pazarolnom az időmet, hogy olyan ember társaságára vágyjak, aki nem vágyik az enyémre
de annyira naiv és buta voltam


tudod értem a dumbledore idézetet
a rossz úton jár az aki álmokból épít várat-osat
mert tényleg azt tettem tudod?


elképzeltem, ahogy majd a mellére dönthetem a fejem
elképzeltem, ahogy majd éjszaka hallgatom, ahogy szuszog
és azon gondolkodok, vajon rólam álmodik-e épp



elképzeltem, ahogy majd a szalagavatómon ott fog állni az árnyékban csendben és mosolyog
elképzeltem, hogy boldog vagyok
és mindent


minden normális érzést, gondolatot feladtam ezért
hogy ez a jövő létrejöhessen
túl sok mindent föláldoztam ezért


és mégis idejutottam.
Tudod ezért fáj ennyire.

6 megjegyzés:

Bloggerina írta...

no comment.
nem jött még rám a sírás blogbejegyzésen.

Eddig.
<3

Lacel írta...

Ismerös sorok... mint ha magamat olvastam volna pár hónappal ezelőtről

Samu írta...

:$ Jajj, de aranyos vagy Bloggerina! Pedig nem az volt a célom, hogy megríkassak bárkit is. Csak azt hiszem most sikerült igazán kiírnom magamból mindent. :) <3.

Lacel, remélem Te legalább már túljutottál rajta, és bízom benne, hogy hamarosan én is túl fogok. És azt hiszem ez kellett. Ez, hogy megírjam ezt. Ki írtam magamból, még akkor is, ha csupán egy msn beszélgetés volt is. Most már valahogy könnyebb...

Zsopi írta...

Samu!
Örülök, hogy ki tudtad írni magadból. Innentől már csak jobb lesz. ;)

Különben is, jössz velem embert enni? :D

ilike írta...

Samukám, nagyon jó, hogy kiírtad ezeket a gondolatokat magadból, akármennyire is fáj még. Csak kis idő kell még, tudod........

Samu írta...

Zsó! Már azt hittem sose hívsz!

Wi ít pípöl, koz déj tész szo gúd!!!!


Ilona igen, de már egyre kevesebb idő kell:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails