2009. november 10., kedd

ma. címszavakban.

töri ötös. magyarról késés grófdanival. mérgelődés a tánc miatt. videóban pózerkedés. boginál youtubeos toplistás és ebédelés. laurával füllyukasztás. szijanival ölelgetés. máténak karácsonyi ajándék megvevés. nikúval angolozás péternél. nikúval "beszívás" és joci várás. madonna hallgatás. fáradtan hazaérés. aludni vágyás. született feleségek nézés. fürdés. a burok olvasás. ágyban fekve gondolkodás. miért pont én? hol rontottam el kérdések? virág fényképezés. blogra írás. gazlapolás. midnight sun olvasás. alvás.


mindenki robot.

1 megjegyzés:

Zsopi írta...

Én nem. :P Én spec kismama vagyok. Meg Cofinéni. De robot tuti nem. Ma kicsit megáztam és még mindig nem rozsdásodtam meg.

Amúgy Te nem rontottál el semmit. ;) És nem is vesztettél semmit. De erre majd rájössz. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails