2009. november 20., péntek

new moon- első kézből tőlem ;)

Igen, kb. 13 perce ért véget a new moon premiere, és én máris friss és ropogós beszámolóval várlak titeket, hogy amikor majd holnap reggel csipás szemmel ide tévelyedtek, meg legyetek elégedve és azt mondjátok, igen, ez az Samu! Gyorsabb vagy mint egy Cullen!


Az Alkonyat sorozat második részének film változata kivitelezésben messze lehagyja az elsőt. Szerintem sokkal szebbek a színészek, és sokkal jobbak a vágások. A zenék is jobbak. Talán.
Nah, szóval Rosalie. A könyv szerint a legszebb nő a világon. Az egyben meg hát... mint az ördög, olyan rút. Ebben a filmben viszont azt kell, hogy mondjam, kurvaszép a drága :) És Esme? Az egyben is PrettyWoman volt, de itt. Kiegyenesített hajjal. Fúúúú :) Jasper Cullen pedig felveszi a versenyt Edwarddal.
Jójó, tudom, hogy Edward kockáit számítógéppel kreálták, de akkor is, amikor ott vetkőzik Volterra főterén. Nem is értem miért visított fel a közönség. No meg amikor Jacob félpucérkodik.
Jah, és szerintem a farkasok is jól vannak megcsinálva. Bár anyu szerint gagyik. Én majd befostam...


De a legesleggyönyörűbb "ember" az egészben kétséget kizáróan Victoria. Már az egyben is nagyot tetszett, de itt... oda súgtam anyának a film közben: Gyönyörű! Mert tényleg az volt. lélegzet elállítóan szép.
Komolyan mondom, a legszebb nő, akit valaha láttam.

A Volturi... nos... nah szerintem ők voltak egy kicsit nem okésak. mármint jól játszották a szerepüket nagyon is, de én idősebbeknek képzeltem Arot, Caiust és Marcust.
És Jane.... nos Dakota Fanning játékától féltem kicsit, de nagyon jó. De sajnálom, végig arra tudtam csak gondolni: 3 évvel fiatalabb nálam!!!


Mindegy. 2009 negyedik legjobb dolga volt a new moon. 
És az bizony nagy szó. Csak Madonna, R. és az Alkonyat előzi meg.



Imádom. Imádom. Imádom

Még.Még.Még.

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Este én is megnézem! Jajj, most már még jobban várom!

Bloggerina írta...

oké, én most már >biztos< hogy meghalok hétfőig :'( mostakaromlátni!!!!

Samu írta...

Erika, irigyellek! Még akarooooooooom!!!!!

Bloggerina, Hétfő :S? Olyan sokára :s
Nem baj, az is eljön. Hamarabb, mint gondolnád! Kitartááááááááás!

Bloggerina írta...

hát mennék én hamarabb is, csak hát ma ugye az önkéntes buli reggeltől estig, holnap készülődés; gólyabál, vasárnap meg ha minden jól megy józanodok xD
na mindegy, a jó dolgokra várni kell ahogy a mondás is tartja :D

Névtelen írta...

milyen walterra?
szerencsétlen m,ég a filmben a könyveb is mndnenhol volturinak mondják még angolban is. tanulj meg beszélni ostoba...

Samu írta...

Hogy lehetsz ilyen primitív?
Volturi a vámpír klán.

Volterra meg a létező olasz város, ahol a Volturi él. Istenem, de barom állat vagy te...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails