2009. december 16., szerda

múvíz

Leszedtem egy rakat filmet a téli szünetre. Jó lenne közülük párat Bogival is megnézni, de hát neki Pápára kell menni, és mint tudjuk, onnan sose tér vissza.
Enivély: Ezek a filmek.


Thelma & Louise
Nők
Táncos a sötétben
Van, aki forrón szereti
Sellők
Megszólít az éjszaka
Kőkemény család
Kramer kontra Kramer
Jól áll neki a halál
Gyávák és hősök
Első a szerelem
Egy asszony illata
Az órák
A herceg és a színésznő
A szexbomba- MM tündöklése és bukása
Az angol beteg
Életem értelme
A folyó, ahonnan nincs visszatérés




Kategorizálva:


6 db Meryl Streep
4 db Marilyn Monroe
1 db Cher

7 db Egyéb

3 megjegyzés:

Szirona írta...

jók, jók... :)
ja... most olvastam a Noszty fiú esete Tóth Marival-t. nagyon jó!!!!!!!!!! mindenképp olvasd el!!!! :)
puszi

Bogi írta...

Összehozzuk. Mindenképpen.

theodora írta...

Az órák nagyon jó film! :) Nagyon érzelmes, és felkavaró - én sírtam rajta! :S

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails