2010. január 6., szerda

mindennapok.

Annyira zsúfoltak a napok mostanában, hogy nem is tudom őket követni. Vicces, hogy én még csak a Keddet élem, amikor a naptár szerint Szerda este van. Holnap töri témazáró, matek témazáró, biosz dolgozat. Matekból semmit sem tudok. Meglepő? Nem. Naugye...
Na szóval csak meg akarom kérdezni, ti is úgy érzitek, hogy rohan az idő? Legalább kétszer olyan gyorsan, mint 2009-ben? 16 nap és Szalagavató. Jézusom. A saját szalagavatóm. Te jóságos ég.
4 hónap és érettségi. Jézus. Mikor öregedtem meg ennyire :D? És mikor volt az, hogy megálltam, és az idő tovafutott? Nem tudok lépést tartani. 
fáradt vagyok.
jóéjt.szépálmokat.

2 megjegyzés:

ilike írta...

Samukám, ezzel nem csak Te vagy így! Nemrég még a karácsonyt vártuk! Aztán már bizony lassan itt a szalagavatód. :-)
De akkor mit mondjak én, ilyen "öreg" fejjel? :-)Megbeszéjük majd 30 év múlva is? ;-)

Bloggerina írta...

Pontosan átérzem, miről beszélsz. Rohan bizony :s
Én is; mire észbe kapok, már megint este van, pedig nem is csináltam semmit aznap...
(de ma mondjuk írtam neked egy bejegyzést ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails