2010. január 8., péntek

tomorrow.

Holnap...
...még a délelőtt folyamán felkelek.
...főzök egy nagy bögre citromos teát (vagy fekete teát jó sok citrommal).
...sütök 2 pirítóst hozzá.
...veszek egy pihentető forrófürdőt.
...hajat mosok, borotválkozok.
...kijövök, és ideülök a laptop elé.
...elkezdem írni a biológia házi dolgozatomat.
...közben várok Nacus hívására.
...főzök még egy nagy adag teát vagy kávét.
...befejezem a házi dolgozatot.
...berakok valami klasszikus, 60as évekbeli szerelmes filmet.
...rágcsálok pár pirítóst.
...filozofálgatok.
...ha nem hívott még NAcus, akkor felhívom, lecseszem, amiért nem hívott eddig, és megbeszélek egy esti találkozót.
...ebéd után alszok.
...megnézek egy szex és new yorkot.
...elkísérem a Mátét Aninénihez...
...hazajövök, és beülök a laptop elé.
...átvánszorgok Nacushoz, hogy nyélbe üssük a talit, és emlékeztetem, Momónak be kell vinnie a városba, mert nem tudok buszozni.
...vele leszek.
...hazajövök.
...vacsizok éjszaka.
...leülök a gép elé, nézek szexésnewyorkot, picit msnelek, blogolok, iwiwezek.
...mosolyogva elalszok, mert végre volt egy kikapcsolódós napom, amit jó előre elterveztem, és véghez is viszem mindenképpen.

4 megjegyzés:

Bloggerina írta...

azért büszke vagyok rád.
mármint hogy így bírod tartani a kevesebb kávé-több tea fogadalmad :)

Lacel írta...

tetszik benne a sok tea! :D

Samu írta...

Igen gyerekek, a tea jó! :D
Bár tegnap sajna a kávé dominált, de azért Bloggerina én is büszke vagyok magamra! :D :D :D
Most a kedvenceim a fekete tea, a citromos tea, a barackos rooibush és az epres-málnás-áfonyás tea.

Kitalálhatnának egy kávé ízűt is ! :D

Ti milyet isztok??

ilike írta...

Én mostanában a szilvás-fahéjast szeretem és a csipkebogyót málnés v. epres ízzel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails