2010. február 18., csütörtök

Annak ellenére, hogy minden egyes sötét sarokban misztikus kegyetlen gyilkos idegeneket vélek felfedezni, amióta elkezdtem olvasni a nyolcadik utas: a halál-t, ma megnéztem a Feltámad a halál-t, így feltehetőleg megint csak nem fogok tudni aludni.
Senkit nem érdekel, de ha sorrendet kellene felállítanom, akkor az így nézne ki (1.: legkedvencebb, 4.: lgnemkedvencebb)

1.: Végső megoldás: a Halál ( Aliens 3)
2.: Feltámad a Halál ( Aliens 4)
3.: A nyolcadik utas: a Halál (Alien)
4.: A bolygó neve: Halál (Aliens)

Miért van az, hogy ez a Sci-fi sorozat az egyetlen olyan film, ami meg tud félemlíteni, már kb. 6 éve folyamatosan. De érted, semmi más mai horror, vagy mit tudom én... de az Alien-ektől még mindig beszarok, úgy, mint 12 évesen....

(Megjegyzem kurva vicces, hogy ha beírod a google-ba, hogy nyolcadik utas a halál , akkor 3. helyen fogja kihozni az ÉN blogomat... xD Nem is :S) http://api.ning.com/files/qqB-nTto13VtSbwn0t2A2Z2BMgy25MesZVqKjStYlhOxZVDE4s9q4pMfb5S5yVY73vzOGNjnuM8GxAK22FbQ69xbEOYwUiJY/alien.jpg

2 megjegyzés:

Szandii.♥ írta...

hát ettől a képtől engem is kiver a víz....

Samu írta...

Ugye?? :D :D Para :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails