2010. február 15., hétfő

:)

Sajnos a tegnap tett fogadalmak közül kettőt már meg is szegtem.
Cinikus voltam a Dorinával.
Kiborítottam pár azonos nemű osztálytársamat a feléjük irányuló provokatív viselkedésemmel.

És amúgy annyira nem volt ma értelme bemenni az iskolűba, hogy csak na.
1. órám nem volt. 2.-on (töri) végig Madonna- Like a virgin-t énekeltem, és a végén már Szofi is bekapcsolódott, így Leventéék sztereóban élvezhették. Meg persze Madonna előtt még egy kicsi Jeruzsálemet is énekeltünk. 3. órán (angol) véletlen belekeveredtem egy dimenziókapuba, ami a mozaiqban dobott ki, és hát inkább kocsmáztam, mint órán voltam. 4. órában dolgozatot írtam, amit nem értek, miért, hogyan... a dolgozatra csak annyit tudtam ráírni: Mi a fasz?! 5. óra Biológia, ahol megtudtuk, hogy a giliszta egy kibaszottul hatalmas állat. Művtörin végig egy fa macskában turkáltam, és azzal ingereltem mindenkit, közben meg loptunk sütit és üdítőt. Szóval nem hiszem, hogy ennek olyan nagy értelme lett volna.

Amúgy meg bassza az agyamat az az ügy, amiről mindössze minden részletet csak Andus tud, mert a, másnak lusta vagyok elmondani és b, mást nem izgat. De engem nagyon. nem tudom mitévő legyek.

És holnap nem megyek suliba, mert hogy Szerdán vizsgűzok, és akkor ilyenkor nmem kell, és egséz nap csak angolozni fogok... vagy akár aludhatok is, meg filmezhetek...

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails