2010. február 14., vasárnap

csendélet.

Apám épp öli az öcsémet, aki jobban visít, mint egy kurva disznó, mielőtt levágják. Az a vicces, hogy mondtam Neki, hogy amikor majd én már túl nagy leszek, és meg fogom tudni magam védeni, akkor már majd őt fogja verni. Hitt nekem? Dehogy hitt :) De ő a hülye. Nem tudja kivel hogyan kell beszélni, és azt sem, hogy mikor kell befogni a pofáját. Seggfej, de hát mégis csak az öcsém, ezért odaálltam apám mögé, hogy ha ne adj isten már tényleg brutális lesz, akkor azért le tudjam szedni róla...de erre nem került sor.
És mi a legszebb az egészben? Valentin-nap van xD


Gondolom feltűnt, hogy a blogom címe másabb lett. Vagyis nem konkrétan A CÍMe lett más, hanem az, ahogy ki van írva... szivárványos. Fú de eredeti, ugye? Tessék szépen hasra esni a nagyságom előtt.
Jaj, és van ott mellette egy buziszivecske, szép szivárványos az is :) Nem édes? ÉS meg van hasadva a szentem, mert hát a közelmúltban történt események igen csak megtörték :) De majd reméljük beforrasztja valaki :D

3 megjegyzés:

anitácska. írta...

tetszik,ahogy megcsináltad!:)

B. írta...

A cím nagyonnagyon jó lett <3

Lacel írta...

Nekem tökre tetszik a fejléc xDD :))))

De lehet infos szemmel néztem. De valóban szép! :)

A valentinról alkotott véleményemet meg már kifejtettem -.- " És hát igen.. klaszk is exportált valami xD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails