2010. február 13., szombat

gondolkodok+vizsga

Tegnap hazafelé jövet két dolgon gondolkodtam, az egyik: Miért is jövök el korábban a szabina bulijáról? Mert hát attól, hogy nem 8 órát alszok, hanem mondjuk 6ot, még nem fogok kevesebbet tudni angolul... mindegy.
A másik meg, ahogy leszálltam a buszról, véletlen belerúgtam valakibe, és bocsánatot kértem. És akkor elkezdtem gondolkodni a bocsánat kéréseken... Hogy milyen sok szó van erre az egy kifejezésre... nem?
Bocsánat, Elnézést, Ne haragudj...
Tán az ember már annyit ártott környezetének, hogy ha csak egy szót használ rá, akkor nem nyerheti el a megbocsájtást? 
És attól, hogy több szóval illetjük, még ugyanazt fejezi ki, miért nem elég rá egy szó? Erről eszembe jutott Shakespeare idézete a Rómeó és Júliából:
"Eh mi a név? Mit rózsának hívunk,. Bárhogy nevezzük éppoly illatoss"

Nah szóval ilyesféle ostobaságokon járattam este félrészegen az agyamat hazafelé jövet. Basszus, Szabi apjának a bóléja gyilkos. És lassan öl. :D




A vizsga hallgatási részének egyik fele tök könnyű volt, a másik fele kibaszott nehéz. Meglássuk majd mi sül ki ebből.


És nem tudom miért, de most ugrándozni van kedvem, meg beszélgetni...
Are you ready to jump?
Get ready to jump
Don’t ever look back, oh baby
Yes, I’m ready to jump
Just take my hands
Get ready to jump!

3 megjegyzés:

Andus írta...

írtam neked sms-t reggel, de mire felfogtam, hogy nincs nálad a telefonod, eltelt egy óra:)

Zsopi írta...

Nem az a baj, hogy sok szó van a bocsánatkérésre, a nagyobbik baj az, hogy van, akinek egy sincs belőle a szótárában. (Ezt most nem célzásból mondtam, mielőtt azt is kikombinálod, csak úgy megjegyeztem az eszmefuttatásod kapcsán.) :)

Nekem csak most esett le, miért kellett volna szurkolni Neked ma, amiért is virtuálisan fenéken vagy billentve, hogy nem szólsz a Te kismamásodott Zsopibarátnédnak, akiről köztudott, hogy már az anyukája is a jóboszorkák népes táborát gazdagítja. Nem baj, remélem, visszafelé is hatásos lesz majd a boszi.

Rájöttem közben, mi a baj a visszaszámlálóddal: Az én gyerekem SOKKAL többet ficereg. Ma egész délelőtt az volt a program, hogy "Jéééé anya hólyagja rugalmas, ugráljunk rajta!" "Nocsak, ha kicsit kinyújtom a lábam, pont elérem anya gyomrát, mit szól vajon, ha belerúgok csak egy kicsit?" "Hmmm, mi lenne, ha én most megpróbálnék lyukat fúrni anya bal oldalába?"
Ehhez képest a visszaszámlálón csendesen elbukfencező manócska egy tál tegnapi nokedli aktivitásával vetekszik. :)

Szóval most óvatosan ölellek, nehogy Téged is hasbarúgjon ez a kis buzgó röntyömpönty itt bennem. ;)

Samu írta...

Andus, este megkaptam :)

Zsopi, hát de én nem is tudtam, hogy nem is tudtod, hogy megen vizsgázok:D nem baj, Szerdán 9:40től is kell még egy adag drukk :D :D

Sajnálom, csak tegnapi nokedli baba visszaszámoló van, nem túl valósághű, de én így is megszántam szegényt... olyan, mint ha berakták volna a centrifugába :)
Pici Hönytyömpönytyöm Krüttyümbüttyednek pedig izenem: Szeretgesse a mamit, és finoman simogassa, ne rugdalja! Sok puszi Nektek :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails